۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85193217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعویق دیدار لیگ قهرمانان پس از قتل هوادار در خشونت‌های آتن

تهران- ایرنا- مرگ یک هوادار فوتبال پس از درگیری‌های شبانه بین هواداران دو تیم رقیب در آتن، به تعویق یکی از دیدارهای انتخابی لیگ قهرمانان اروپا منجر شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، در پی وقوع درگیری بین هواداران تیم‌های آ.اک آتن و دینامو زاگرب کرواسی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و مرگ یک هوادار، اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) بازی امشب این دو تیم را به تعویق انداخت.

همچنین مقامات یونان درخواست کرده‌اند تا تمام هواداران از حضور در ورزشگاه محل برگزاری این بازی، منع شوند. البته هواداران دینامو پیش‌تر براساس حکم یوفا به طور رسمی از حضور در این بازی محروم شده بودند.

پلیس یونان اعلام کرد که «یک هوادار فوتبال یونانی دوشنبه‌شب پس از جراحت با یک شی‌ء تیز، در آتن جان خود را از دست داده است.

در جریان درگیری‌های دیروز هشت هوادار مصدوم شدند و پلیس یونان نیز ۹۶ نفر را بازداشت کرد که اکثر آنها هواداران کروات هستند. یوفا به‌دنبال درگیری‌های خشونت‌آمیز دیشب و مذاکره با مقامات محلی، به این نتیجه رسید که شرایط برای برگزاری دیدار امشب دو تیم مهیا نیست.

یوفا همچنین اعلام کرد دیدار برگشت این دو تیم که قرار بود چهارشنیه هفته آینده در زاگرب برگزار شود، با تعویق بازی امشب، حکم بازی رفت را خواهد داشت و بازی برگشت تیز ۱۸ یا ۱۹ آگوست(۲۷ یا ۲۸ مرداد) در آتن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha