۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85193248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدآفرینی در جامعه ماموریت اصلی رسانه‌ها باشد+ فیلم

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امیدآفرینی در جامعه ماموریت اصلی توسط رسانه‌های گروهی برای تقویت اعتماد مردم و خنثی‌سازی توطئه دشمنان باشد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان و تبریک روز خبرنگار، افزود: امروز کارکرد رسانه در برابر نظامی، بسیار بالا است و می‌تواند تاثیرگذاری به سزایی در مقابله و خنثی‌سازی تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب و نظام و همراهی در توسعه کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ دشمنان نظام از طریق رسانه به میدان آمده بودند تا به انقلاب آسیب وارد کنند که با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی در اختیار، این توطئه دشمنان بار دیگر خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: ما مدیون همراهی هوشمندانه خبرنگاران رسانه‌های گروهی کشور در این حادثه بودیم که توطئه دشمنان خنثی شد.

سردار ملک‌شاهکوهی بر تداوم امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌های گروهی تاکید کرد و گفت: باید بیش از گذشته حقایق انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام، اقدامات خوب انجام شده در حوزه های مختلف توسط دولت به مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود.

وی امیدآفرینی در جامعه را توسط رسانه‌های گروهی بهترین جهاد تبیین دانست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، حضور سپاه در طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی در استان را کمک به دولت در ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه دانست و گفت: لایروبی خلیج گرگان، ساخت سد نرماب مینودشت و تامین آب شرب ساکنان ۱۳۶ روستای شرق استان، مهار ۴۷ درصد از سیلاب منطقه، راه‌اندازی ۱۸۰ صندوق قرض‌الحسنه و عضویت حدود ۱۴ هزار نفر، توزیع تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، مشارکت در ساخت خانه برای محرومان از جمله طرح‌های در دست اجرای سپاه برای مشارکت در توسعه و رفع محرومیت این استان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان هم با اهمیت شمردن وظیفه خبرنگاران در افزایش آگاهی جامعه، گفت: شما ماموریت سنگین در حوزه اطلاع‌رسانی دارید و ضرورت دارد که در تهیه و انتشار اخبار خود امانتداری را حفظ کنید.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی افزود: اگر به وظیفه خود به درستی عمل کنید حتما امیدآفرینی را در جامعه تقویت کرده و تاثیرگذار در رشد و توسعه منطقه و کشور خواهید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha