۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 933
کد خبر: 85193250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کرمان: احزاب برای افزایش مشارکت انتخاباتی در کنار یکدیگر هستند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: امروز همه گروهها، احزاب و جناح های سیاسی برای همبستگی و اتحاد در کنار هم هستند تا بتوانیم انتخابات آینده را به خوبی و با مشارکت همگانی برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز سه‌شنبه در همایش ائمه جمعه استان کرمان در شهرستان سیرجان افزود: ایران اسلامی امروز یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه و این به برکت اقتدار نظام اسلامی در منطقه ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: استان کرمان دارای ظرفیت های خوبی است و مردم برای پیشرفت و ارتقای شاخصه های عمران، آبادانی، علم و دانش پای کار هستند؛ ائمه جمعه نیز در کنار مسئولان اجرایی زمینه تحقق پیشرفت، تولید و اشتغال را فراهم کنند.

در ادامه امام جمعه سیرجان نیز گفت: روحانیت اسلام و شیعه در طول تاریخ در کنار مردم بوده و دشمنان نیز برای تفرقه خیلی تلاش کردند اما همیشه شکست خوردند.

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده افزود: در دهه محرم برکات و حرکت های خوبی در مسیر آگاهی بخشی و بصیرت حسینی داشتیم و در این همایش و گردهمایی ها هم نکات کاربردی برای حضور گسترده مردم در همه صحنه های انقلاب از جمله انتخابات جمعبندی شد.

رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز از آمادگی دستگاههای اجرایی استان برای برگزاری یک انتخابات پرشور خبر داد و گفت: بزرگترین رویداد پیش رو در حوزه سیاسی انتخابات است که این رویداد در حوزه های اقتصادی و اجتماعی هم موثر است.

رحمان جلالی افزود: ما مجری انتخابات هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شائبه‌ای در این حرکت سیاسی اتفاق نیفتد.
وی بیان کرد: تعیین نقشه راه اولین اقدام در بحث ستاد انتخابات بود که در چهار حوزه اصلی شامل مسائل آموزشی، راهبردی، اجرایی و تعاملات ارتباطی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل مجموعه صنایع معدنی گل گهر نیز گزارشی از وضعیت تولید در این واحد ارائه کرد.

فرماندار سیرجان نیز با اشاره به همبستگی و حضور همیشگی مردم شهرستان در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی گفت: مردم شهیدپرور سیرجان در مقاطع مختلف نشان داده اند که به سرنوشت خود و کشورشان حساس هستند.

علی یعقوبی پور افزود: مردم دراین انتخابات نیز به ندای مقام معظم رهبری پاسخ مثبت خواهند داد و انتخابات پرشوری را خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha