اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران از بروز بحران و اتفاقات ناگوار در جامعه جلوگیری می‌کند

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور گفت: اگر اطلاع‌رسانی به موقع خبرنگاران نباشد ممکن است خیلی از بحران‌ها و اتفاقات ناگواری در جامعه رخ دهد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «امیر طاهری» در نشستی خبری به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا در افغانستان با گرامیداشت این روز افزود: روز خبرنگار نباید فقط به اصحاب رسانه تبریک گفت بلکه باید به همه مردم تبریک گفت چرا که دانستن حق مردم است و خبرنگاران زمینه دانستن را برای مردم فراهم می‌کنند و به عنوان دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: خبرنگار به دنبال اسم و شهرت نیست و هدف خبرنگاران واداشتن مسوولین به پاسخگویی در عرصه های محتلف است و کار آنها ارزشمند، مهم ماندگار و همیشگی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور تاکید کرد: امروز دشمنان بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف تمام توان خود را به کار بستند که بتوانند این نظام مقدس را نابود کنند که تاکنون ناموفق بوده اند. امروزه آنچه که دشمنان روی آن تمرکز کرده اند بحث باورها و اعتقادات است و با عملیات روانی و با وارونه جلوه دادن کارها تلاش می‌کنند که دین و مذهب ما را هدف قرار دهند.

وی اضافه کرد: لذا این کار رسانه است که بدون هیچ تعصب قومی، باید واقعیت‌ها را به مردم نشان دهد چرا که اگر واقعیت‌ها را به مردم نشان ندهیم دشمنان حقایق را وارونه نشان خواهند داد.

امیر طاهری عنوان کرد: خبرنگاران که دیده‌بان امین جامعه هستند حقایق را بازگو و مردم را روشن و راه راست را به مردم از طریق مسوولین نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: روز به روز که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و درخت انقلاب تنومندتر می‌شود و این امر ممکن نیست مگر خبرنگار حقایق را با هنر خبرنگار برای مردم تبیین کنند، لذا بر همه ما تکلیف است که از زحمات خبرنگاران که بدون منت و ادعا و بدون هیچگونه چشم داشتی حقایق را برای مردم با کار هنری بیان می‌کنید قدردانی کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور در پایان گفت: خبرنگاری شغل نیست بلکه یک عشق و علاقه است که غیر از انسان های عاشقی که به هنر و رسانه علاقه مند هستند کسی نمی‌تواند این حرفه را برگزیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha