۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85193268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: برخی روستاهای کرخه فقط سه ساعت در روز آب دارند

دزفول - ایرنا - فرماندار شهرستان کرخه با تاکید بر بسیج امکانات برای سرعت بخشی به طرح های آبرسانی در این شهرستان گفت: برخی روستاهای کرخه طی ۲۴ ساعت فقط سه ساعت آب دارند که با به ثمر رسیدن طرح‌های ضربتی در دست اقدام به زودی بخش زیادی از این مشکل رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن ستاری روز سه شنبه در آیین بزرگداشت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار در سالن نشست های فرماندرای این شهرستان، راه، آب شرب و برق را سه چالش اصلی این شهرستان دانست و افزود: طرح های متعددی برای پایدارسازی، توسعه شبکه آبرسانی و افزایش کیفیت آب شرب در این شهرستان در حال انجام است که با تکمیل این طرح ها وضعیت آب این شهرستان بهبود چشمگیری می کند.

وی تاکید کرد: با وجود کمبودهای زیاد کنونی در بخش آب شهرستان اقدام های مهمی برای رفع این مساله به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان کرخه با بیان اینکه توسعه شبکه و پایدارسازی آب روستایی را از جمله اقدام های مهم در این شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: تعداد روستاهای این شهرستان که با تانکر به آنها آبرسانی می شود با به ثمررسیدن طرح های انجام شده در یکسال اخیر از ۲۷ به یک روستا کاهش داده شده است.

وی با اشاره به انتقاد مردم صبور کرخه نسبت به وضعیت آب شرب در این شهرستان، تاکید کرد: کارها و طرح های متعدد آبرسانی و توسعه شبکه در شهرستان کرخه در حال انجام است اما واقعیت این است که مسایل انباشته زیادی نیز در این شهرستان وجود دارد که مدیریت شهرستان حل این مسایل را به عنوان اولویت دنبال می کند.

تعداد روستاهای آسفالت شده کرخه از ۵ به ۶۰ روستا افزایش یافت
ستاری مردمی بودن و حضور مسوولان در میان مردم را عاملی مهم برای گره گشایی از مسایل در شهرستان دانست و ادامه داد: آسفالت معابر یکی دیگر از مطالبه های مهم مردم در شهرستان کرخه است که در یکسال اخیر کارهای بزرگی برای تامین اعتبار و قیر لازم برای آسفالت روستاهای شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: یکسال پیش تنها پنج روستای شهرستان آسفالت شده بود که با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون بیش از ۶۰ روستا در شهرستان کرخه آسفالت شده است.

فرماندار شهرستان کرخه تاکید کرد: ادامه دار بودن روند آسفالت روستاها در این شهرستان این نوید را می دهد که تا پایال سال آینده تمام روستاهای شهرستان کرخه آسفالت شوند.

وی با بیان اینکه راه های بین روستایی در این شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند گفت: آسفالت مسیرهای صعب العبور و بین روستایی در این شهرتسان در حال انجام است ضمن اینکه برای توسعه زیرساخت‌های برق نیز با جذب اعتبارهای مناسب توسعه شبکه‌ برق در ۱۸ روستای کرخه رو به اتمام است.

به گزارش ایرنا،‌در این همایش که با حضور فرماندار، امام جمعه، و اعضای شورای اداری شهرستان کرخه برگزار شد از خبرنگاران این شهرستان با اهدای لوحی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha