۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85193285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان از خبرگزاری ایرنا مرکز استان بازدید کرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان روز سه‌شنبه به همراه مدیرکل روابط عمومی استانداری از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز این استان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر حسینی محراب در این بازدید که به مناسبت سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی انجام شد با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، یاد و خاطره این شهید و روز خبرنگار را گرامی داشت.

وی با اشاره به شهدای بخش رسانه در دوران دفاع مقدس افزود: رسالت خبرنگار و اصحاب رسانه بسیار حائز اهمیت بوده و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند در واقع به حوزه کاری خود علاقه وافری دارند.

استاندار خوزستان ضمن جویا شد از مشکلات خبرنگاران و تاثیر فعالیت آنها در حل مشکلات استان گفت: خبرنگاران همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و سعی می‌کنند ماموریت‌های خطیر خود را به درستی انجام دهند.

استاندار خوزستان از خبرگزاری ایرنا مرکز استان بازدید کرد

وی ضمن بیان خسته نباشید به خبرنگاران ایرنا، افزود: خبرنگاری وظیفه سختی است و مردم به آن نگاه ویژه‌ای دارند لذا باید تلاش کرد تا امیدبخشی را در جامعه به طرق مختلف پویا و احیاء کنیم.

حسینی محراب گفت: خبرنگاران وظیفه دارند که مدیران را وارد صحنه کرده و به حل مشکلات استان کمک‌ کنند. مدیران ما و برخی از مسئولان روابط عمومی‌ سواد رسانه‌ای کافی ندارند که می توان با برگزاری دوره های آموزشی این نقیصه را برطرف کرد.

گفتنی است شهید «محمود صارمی» در سال ۱۳۴۷ در شهر بروجرد استان لرستان به دنیا آمد و پس از پایان تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل به تهران رفت، این شهید بزرگوار بسیار پرکار، پرتوان، فعال، خوش خلق و متواضع بود. او ورزشکاری پرتوان و دارای روحیه مردانگی بود و در رشته کاراته نیز مقام‌هایی در سطح شهرستان و استان کسب نمود و در دوران دفاع مقدس به مدت ۱۷ ماه در میادین نبرد به عنوان بسیجی جنگید و همواره مدافع اسلام و اهل بیت (ع)بود.

او تحصیلات خود را در رشته جغرافیا تا اخذ مدرک فوق لیسانس از دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد و در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان خبرنگار رسمی آغاز به کار کرد .

در سال ۱۳۷۵ به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) در افغانستان انتخاب و به آن کشور عزیمت نمود تا اینکه در روز ۱۷ مرداد ماه در جریان سقوط شهر مزار شریف به همراه هشت دیپلمات ایرانی به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha