روابط عمومی‌ها با رسانه‌های رسمی و مجوزدار ارتباط بگیرند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه بر ضرورت همکاری روابط عمومی‌ها با رسانه‌های رسمی و مجوزدار تاکید کرد و گفت: ارتباط روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌های رسمی و مجوزدار، علاوه بر اطلاع رسانی درست و موثر، کاهش حواشی را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، «عبدالله الماسی» روز سه‌شنبه در دیدار جمعی از مدیران روابط عمومی‌های ادارات استان که به میزبانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در سرسرای جلسات بیمارستان طالقانی کرمانشاه برگزار شد، مقدمات برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان را تشریح کرد و افزود: شورای روابط عمومی‌های استان که ریاست آن با شخص استاندار است از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ظرفیت آن در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها راهبردی است.

وی با بیان اینکه انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان با انتشار آگهی انتخابات آغاز خواهد شد، گفت: هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها هفت عضو دارد که در انتخابات آن مدیران روابط عمومی های استان، امکان دادن رای یا کاندیداتوری را خواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: روابط عمومی ها از فرصت هفته و روز خبرنگار همراه با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه برای تعامل مثبت و سازنده با رسانه‌ها و خبرنگاران بهره برداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پیش بودن پیاده روی اربعین و هفته دولت را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: می‌طلبد روابط عمومی‌ها برنامه ریزی ویژه ای برای هفته دولت و ایام اربعین و گزارش اقدامات و خدمات دولت برای امیدواری جامعه و تحقق میزبانی شایسته از زائران اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشند.

الماسی در ادامه بر نقش آفرینی روابط عمومی ادارات و دستگاه‌ها در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: مرحله پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس آغاز شده، که لازم است روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی لازم در این باره را داشته باشند و از هر فرد و جریانی که توانایی خدمت در کرسی نمایندگی را دارد برای نام نویسی در انتخابات دعوت بعمل آورند.

در ادامه این نشست مسئولان روابط عمومی ادارات حاضر نظرات، راهکارها و پیشنهاداتی را برای ارتقای جایگاه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و انتخابات هیات رییسه همچنین هماهنگی برای برنامه آتی در استان ارایه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha