۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85193294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه آب شیرین‌کن نوارساحلی تنگستان وارد مرحله انتخاب سرمایه‌گذار شد

بوشهر-ایرنا- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت: پروژه احداث آب شیرین‌کن هفت هزار متر مکعبی در بخش ساحلی شهرستان تنگستان وارد مرحله انتخاب سرمایه‌گذار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن عالی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با انتشار فراخوان انتخاب سرمایه گذار برای آبشیرین کن هفت هزار مترمکعبی بخش ساحلی تنگستان عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک کلید می‌خورد.

وی بیان کرد: دریافت مجوز برای ساخت این آبشیرین کن از چندماه قبل انجام گرفته و امروز روی سامانه عرضه می‌شود که تحقق این پروژه تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت آب در روستاهای نوار ساحلی و شهر دلوار در بخش ساحلی شهرستان تنگستان ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: تا چهار سال آینده برنامه کاملی برای بهبود وضعیت تامین آب در این مناطق عملیاتی می‎‌شود که فرایند آن از هم اکنون آغاز شده است.

عالی اضافه کرد: یکی از مناطقی که همواره با عقب ماندگی در حوزه آب مواجه بوده بخش ساحلی شهرستان تنگستان است که با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح ملی و استانی اقدامات زیرساختی، چون احداث مخزن، ایستگاه پمپاژ و اصلاح خطوط انتقال در این منطقه هم اکنون در حال انجام است.

وی گفت: شهرستان تنگستان اکنون از مناطق پیشگام در طرح جهاد آبرسانی است که اتمام این پروژه‌ها وضعیت تامین آب روستاهای تنگستان را متحول می‌کند.

عالی اظهار کرد: با توجه به افزایش قابل توجه مصرف آب شرب در استان بوشهر از مشترکان انتظار می‌رود مصرف بهینه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha