۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85193325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: پاسخگویی مدیران از مولفه های ارزیابی عملکرد آنان است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: پاسخگویی مدیران در رابطه با برنامه و برنامه های دستگاه های اجرایی از مولفه های ارزیابی عملکرد آنان در استان است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در آیین پاسداشت روز خبرنگار و اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات و رسانه های استان افزود: کار رسانه کار سختی است و مشقت های زیادی دارد و با آمدن شبکه های اجتماعی و فضای مجازی سختی کار در حوزه رسانه بیشتر نیز شده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی انسان ها را به سمت سطحی و غیرمتمرکز شدن برده است، اظهار کرد: ایجاد آگاهی عمیق در چنین شرایطی کار آسانی نیست و این بر دوش فعالان رسانه است.
استاندار زنجان با بیان اینکه انجام کار درست با سختی همراه است، گفت: اصحاب رسانه برای رصد موضوعات باید خودشان هم در امور مختلف تسلط داشته باشند.
افشارچی مطالبه گری و نقد را از وظایف رسانه ها عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیریت استان خود متعهد به پاسخگویی می داند، البته نقد آدابی دارد که باید مستدل و مستند باشد و معتقدیم از محل این نقدها، رشد حاصل می شود.
وی با بیان اینکه در عین مطالبه و نقد، امید آفرینی نیز باید مدنظر رسانه ها باشد ، گفت: در دولت سیزدهم در استان شکایتی از اصحاب رسانه استان نشده است.

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح فعالان رسانه ای استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه رشد خوبی در حوزه رسانه در استان داشتیم ، گفت: امسال کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره مطبوعات هم بالا بود.
امرالله حسنی اظهار کرد: برای ارتقای سطح فعالان رسانه دوره های را در استان شروع کردیم که برگزاری آنها طی سال جاری در دستور کار است.
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیر حل مشکل مسکن اصحاب رسانه است و در حوزه استانی نیز پیگیری ها در این خصوص در جریان است.

ارسال ۴۰۰ اثر به نهمین جشنواره مطبوعات استان
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از ارسال ۴۰۰ اثر به نهمین جشنواره مطبوعات این استان خبر داد و گفت: ۳۸۸ اثر از آثار ارسال شده جهت داوری به مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد ارسال شد.
یوسف ناصر افزود: تقریبا همه رسانه های استان در جشنواره امسال شرکت کردند.
در این مراسم از برگزیدگان نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha