۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85193340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۷۵ داوطلب در حوزه های انتخابیه  زنجان ثبت نام کردند 

زنجان - ایرانا - رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در دو روز اول پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان، ۱۷۵ نفر به تکمیل فرم های پیش ثبت اقدام کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ابوالفضل رفیعی شامگاه سه شنبه با بیان اینکه از این تعداد ۱۵۴ نفر آقا و ۲۱ نفر از بانوان هستند افزود: ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ مرحله ای بوده و عدم پیش ثبت نام در موعد تعیین شده مانع ثبت نام نهایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: مهلت پیش ثبت ‌نام از متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق سایت ( keshvar.moi.ir) هفت روز است که از دیروز ۱۶ مرداد آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۲۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: بر اساس قانون انتخابات، اطلاعات هویتی و سایر مدارک متقاضیان، از طریق سامانه‌های وزارت کشور برای دستگاه ها و مراجع ذی صلاح صادر کننده مدارک ارسال خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد دستگاه‌های مربوطه در مدت یک ماه مدارک متقاضیان را بررسی و نتیجه را اعلام خواهند کرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: پس از این فرایند، برای آن دسته از متقاضیانی که مدارک آنان توسط دستگاه های مذکور تایید شده باشد، کد رهگیری ارسال خواهد شد.
.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha