۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85193353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: صهیونیست‌ها بدنبال دامن زدن به جنگ دینی هستند

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه صهیونیست‌ها بدنبال دامن زدن به جنگ دینی هستند، گفت: انجام آداب «تلمودی» در مسجدالاقصی، دمیدن در آتش جنگ علیه مقدسات مسلمانان است.

به گزارش ایرنا از البیان، «حازم قاسم» روز سه شنبه افزود: انجام آداب و رسوم موسوم به «تلمودی» توسط صهیونیست های تندرو مانند کاهنان معابد در صحن های مسجدالاقصی، دمیدن در آتش جنگ جدید علیه مقدسات و افزایش تجاوز به هویت این مکان شریف است.

وی اضافه کرد: مسجدالاقصی خط قرمز است و ملت فلسطین در طول دوران مبارزه خود ثابت کرده است که همواره برای دفاع از مسجدالاقصی و قدس و مقابله با تغییر هویت آن، آماده فداکاری است.

قاسم گفت: ملت فلسطین به مبارزه خود در دفاع از مسجدالاقصی و هویت اسلامی آن با هر هزینه ای ادامه خواهد داد و سیاست های اشغالگران در مسجدالاقصی اقدامی تحریک آمیز برای ملت فلسطین و امت اسلامی است که این مسجد را جزئی از عقیده خود می داند.

گروه‌های راست افراطی با نقض وضعیت تاریخی و قانونی مسجدالاقصی و دعوت به هتک حرمت این مکان مقدس، با انجام مناسک مذهبی، به دنبال ایجاد درگیری هستند.

صهیونیست‌ها به هر شیوه‌ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور اجرای طرح‌های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین نیز چندین بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha