فدراسیون متولی آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگر نیست/ قرارداد ۲سپاهانی ثبت نشد

تهران- ایرنا- نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات سرمربی پرسپولیس گفت که فدراسیون متولی آماده‌سازی ورزشگاه آزادی جهت حضور تماشاگران نیست.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی به برگزاری بازی پرسپولیس بدون حضور تماشاگر به دلیل عدم آماده‌سازی این استادیوم برای حضور بانوان، گفت: درباره ورزشگاه آزادی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هیچ‌گونه دخل و تصرفی ندارند و این ورزشگاه در حال مرمت و بازسازی است و استان تهران هم استادیوم مجهز دیگری که مانند آزادی باشد، ندارد. بازسازی ورزشگاه آزادی باید سرعت بگیرد.

قنبرزاده با بیان اینکه نمی‌داند ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آماده می‌شود یا نه، افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ متولی برگزاری بازی‌های لیگ هستند اما ورزشگاه‌ها دولتی هستند و بودجه و مالکیت‌شان در اختیار ما نیست. امیدوارم با توجه به حضور کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان و اشراف‌ او به فوتبال و مسائل کلان ورزش، شرایط بهتر شود.

وی با تائید برگزاری بازی گل‌گهر با فولاد با حضور بانوان، اضافه کرد: بعید می‌دانیم دیدار استقلال و صنعت‌نفت با حضور تماشاگر برگزار شود.

قنبرزاده البته چند ثانیه بعد، در اظهارنظری متناقض از برگزاری بازی استقلال با حضور تماشاگران در آبادان خبر داد!

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه چرا نماینده استقلال هنوز برای ثبت بازیکنانش به سازمان لیگ نیامده است، گفت: جزئیات را نمی‌دانم اما باشگاه استقلال هیچ مشکلی برای ثبت بازیکنان جدیدش ندارد و پنجره این تیم باز است. مدیرعامل استقلال مکرر پیگیر است. به همکاران در سازمان لیگ گفتم که بمانند و اگر نماینده استقلال تا ۱۰، ۱۱ شب آمد قراردادها را ثبت کنند. البته این باشگاه ابتدا باید قراردادها را در سایت بارگذاری و سپس آن در سازمان لیگ ثبت کند.

قنبرزاده درباره اینکه آیا ثبت نشدن قرارداد استقلالی‌ها به دلیل تجاوز رقم بودجه این تیم از سقف بودجه است، گفت: در این باره قضاوت نمی‌کنم.

وی در واکنش به قرارداد بازیکنان سپاهان که گفته می‌شد از سقف بودجه بالاتر بوده است، یادآور شد: آنها قراردادهایشان را تعدیل و ثبت کردند. قرارداد عمده بازیکنان این تیم ثبت شد اما دو بازیکن این تیم موفق به ثبت قرارداد نشدند. باشگاه سپاهان مدیریت کرد و خودشان را به سقف بودجه رساند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تائیدیه ایفمارک برای صدور کارت بازی، افزود: با توجه به پروتکل و دستورالعمل در صورتی کارت بازی برای بازیکن صادر می‌شود که حتما تست پزشکی را انجام بدهد و تائیدیه ایفمارک را داشته باشد. ایفمارک به عنوان یک نهاد مستقل پزشکی، اطلاعات بازیکنان را به صورت محرمانه به سازمان لیگ می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha