۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85193543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولویت شورا و شهرداری گنبدکاووس، توسعه متوازن شهری است

گنبدکاووس- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با تاکید بر نگاه متوازن شورا و شهرداری در توسعه شهری، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در تمام مناطق از غرب تا شرق شهر تایید کننده این ادعا است.

به گزارش ایرنا، یحیی عباسی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق غرب شهر به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد و از جمله آن می‌توان به ساخت فرهنگسرا، بوستان مادر، پارک داریوش، بوستان پدر، جاده سلامت حاشیه گرگانرود، بهسازی بلوار و میدان سینا و بهسازی معابر و خیابان‌ها اشاره کرد.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: مردم شهر در تمام مناطق بارها رضایت خود را از عملکرد شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی اعلام کردند که نشان از نگاه متوازن این مجموعه دارد.

عباسی همچنین خبرگزاری ایرنا را از فعال و پویاترین رسانه‌های کشور دانست و از خبرنگاران این مجموعه به دلیل ارتباط و همکاری بسیار خوب قدردانی کرد.

اولویت شورا و شهرداری گنبدکاووس، توسعه متوازن شهری است

شهردار گنبدکاووس هم در این بازدید بیان کرد: امسال در سومین سال از فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر پروژه‌های شاخصی به مناسبت هفته دولت و دهه فجر افتتاح خواهد شد.

سیدعلی اصغر موسوی بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس را هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۶۰ درصد از این بودجه به پروژه‌های عمرانی و ۴۰ درصد هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

وی افزود: تا پایان امسال در ۲ مناسبت هفته دولت و دهه فجر چندین پروژه شاخص از جمله پارک داریوش با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پارک بانوان با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار، شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در کنار پیست اسکیت و فرهنگسرا و پارک ظفر افتتاح خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس از نصب یادمان در میدان ۱۷ شهریور تا چند روز آینده خبر داد و اظهارکرد: شروع عملیات اجرایی جاده سلامت در حاشیه گرگانرود، تفکیک زباله از مبدا به شکل علمی، ساخت هتل، پیگیری برای تصویب پروژه روگذر در شورای ترافیک استان در محل میدان امام علی(ع)، ساختمان مرکزی شهرداری و یادمان میدان امام علی(ع) و بهسازی پارک شهید فهمیده از دیگر برنامه‌ها در دست اقدام است.

موسوی همچنین از تعامل مجموعه خبرگزاری ایرنا با شهرداری و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha