۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85193649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتصال سه روستا و ۳۰ واحد صنعتی ایلام به گاز در هفته دولت

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ایام هفته دولت امسال طرح گازرسانی به سه روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی استان افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا، محمود کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: هفته دولت امسال سه روستای کاور توره طاق و هاویان از توابع دهلران و بلوطستان شوهان از توابع ملکشاهی به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.

وی افزود: همچنین این ایام، ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی از جمله نیروگاه صبا یک دهلران، ۲ کارخانه آجر، کارخانه آسفالت و صنایع کوچک و غیره گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: برای گازرسانی به این تعداد روستا، صنایع و ایستگاه CGS دوم سیروان بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

کشاورز تصریح کرد: ایستگاه CGS دوم سیروان برای تأمین گاز پایدار مناطق شهری و روستایی شهرستان سیروان و تأمین فشار مناسب گاز برای کارخانه سیمان ایلام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از کلنگ زنی ایستگاه CGS دوم ایلام در هفته دولت خبر داد و گفت: این ایستگاه به منظور تأمین گاز پایدار شهر ایلام و انجام پدافند غیرعامل برای مواقع بحرانی و اضطراری و به جهت جلوگیری از قطع گاز کلنگ زنی خواهد شد که برای اجرای آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha