ایرنا آیینه تمام‌نمای اطلاع‌رسانی و شفافیت برای مسوولان است+ فیلم

گرگان - ایرنا - نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرنا آیینه تمام‌نمای اطلاع‌رسانی و شفافیت مسوولان برای شناسایی کمبودها و کاستی‌های جامعه است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا منتظری روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: این خبرگزاری توانسته نقش خود را براساس آنچه به عنوان مسوولیت و ماموریت بر دوش آن نهاده شده به خوبی ایفا کند اما زیرساخت‌های آن باید مورد توجه و تقویت کمی و کیفی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: ایرنا می‌تواند با استفاده از نخبگان، نقشه راه تحول استان را مشخص کند و در مجموع این رسانه رسمی نظام و دولت توانسته کارنامه قابل دفاعی داشته باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در ادامه به برخی از دستاوردهای این دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به ثمر نشستن طرح مجتمع پتروشیمی گلستان با پیگیری‌ متعدد و همکاری متولیان پس از ۱۷ سال، نمونه‌ای از خدمات متقابل مجلس و دولت است که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه خواهیم بود.

وی ادامه داد: به رسمیت شناخته شدن منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون و تقویت زیرساخت‌های آن از دیگر اقدامات توسعه‌ای استان با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بود.

وی بیان کرد: در حوزه آب که یک نیاز حیاتی برای این گلستان محسوب می‌شود، غفلت تاریخی شده و تلاش کردیم به دور از احساسات، حل این مشکل را بطور جدی برطرف کنیم.

منتظری اظهار کرد: مشکل اساسی ما گرگان استفاده از سفره زیرزمینی برای تامین آب شرب است که این موضوع، ضمن تهدید نیاز آبی گلستان در آینده‌ای نه چندان دور به لحاظ کمی و کیفی بر وضعیت آب نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

وی تاکید کرد: در بیش از ۴۰ سال گذشته در زیرساخت‌های حکمرانی اقداماتی انجام شده که در بخش‌هایی از جمله بهداشت و درمان، راه و عمران نتایج آن مشخص شده که این اقدامات کم‌نظیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha