۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85193663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیتی برای فروش بلیت بازی ملوان و ذوب آهن وجود ندارد

رشت - ایرنا - مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: فروش بلیت بازی تیم‌های ملوان و ذوب آهن اصفهان آغاز شده و محدودیتی نیز در خصوص تعداد فروش بلیت برای این مسابقه وجود ندارد.

علیرضا وهابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاقمندان و طرفداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و سایر ورزش‌دوستان که مایل به تماشای این بازی در ورزشگاه هستند، با مراجعه به سایت باشگاه ملوان می توانند نسبت به خرید بلیت این دیدار اقدام کنند.

وی افزود: بلیت بازی تیم‌های ملوان و ذوب آهن اصفهان فقط به صورت اینترنتی به فروش می رسد و قیمت هر قطعه بلیت این بازی نیز ۵۰۰ هزار ریال می باشد و طبق قانون سازمان لیگ، ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه دراختیار طرفداران تیم مهمان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی نیز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به سوی علاقمندان گشوده می شود و طرفداران می توانند از حدود ۲ ساعت قبل از آغاز بازی به ورزشگاه مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به گروه داوری این بازی نیز اشاره و بیان کرد: امیر عرب براقی به عنوان داور این دیدار انتخاب شده، محمدعلی پورمتقی و دانیال پاشنده هم کمک داوران و حسین زمانی نیز داور چهارم در بازی تیمهای ملوان و ذوب آهن اصفهان خواهند بود ضمن اینکه مسعود مردادی به عنوان ناظر گروه داوری این مسابقه حضور خواهد یافت.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبال ملوان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه امروز چهارشنبه در هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha