۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85193684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر راه: تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان سخت است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان به دلیل شرایط جغرافیایی استان تا حدودی سخت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ارسلان مالکی روز چهارشنبه در بازدید از زمین ۴۰ هکتاری موسوم به " الفت آباد" نورآباد دلفان برای طرح نهضت ملی مسکن افزود: علاوه بر توپوگرافی جغرافیایی، محاق شدن شهرهای لرستان در اراضی کشاورزی، تامین زمین برای این طرح را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به تاکید دولت برای اجرای این طرح و رفع مشکل تامین زمین در لرستان اظهار داشت: تاکنون در مجموع ۲۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان تامین شده است و بررسی های میدانی و دقیق برای تامین اراضی بیشتر در دست اقدام می باشد.

به گفته مالکی از ۷۰ هکتار سایت نهضت ملی مسکن الفت آباد نورآباد، ۴۰ هکتار در قالب چهار فاز در حال آماده سازی است تا ساخته و در اختیار مردم قرار داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز گفت: از مجموع چهار میلیون مسکن هدفگذاری شده برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، سهم لرستان ۱۱۶ هزار واحد است و از ۱۵۳ هزار نفر ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن، ۴۰ هزار نفر تایید شده است.

بهزاد شاکرمی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار مستاجر در لرستان وجود دارد تصریح کرد: بیش از یکهزار هکتار زمین برای اجرای این طرح در استان نیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha