خبرنگاران وظیفه امیدآفرینی به مردم را بر عهده دارند

مشهد- ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش موثر و بی بدیل مردم در پیشرفت و توسعه کشور، امید آفرینی برای آنان از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است که خبرنگاران این امر خطیر را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نفتی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار افزود:با توجه به این که جامعه هدف این بانک، کشاورزان و دامداران به عنوان اثرگذارترین بخش تولید غذای جامعه هستند بنابراین اطلاع‌رسانی از خدمات و تسهیلات اعطایی در حمایت از این بخش بسیار مهم و دارای اهمیت فراوان است.

وی ادامه داد: کشاورزان مهمترین بخش امنیت یعنی امنیت غذایی را بر عهده دارند و این موضوع نشان از اهمیت حمایت از این قشر دارد.

نفتی با اشاره به برخی مشکلات کشاورزان در بازپرداخت اقساط تسهیلات بگفت: با هدف حمایت از این قشر راههای مختلف برای امهال یا تسهیل پرداخت تعیین شده است از جمله تصفیه کامل تسهیلات و پرداخت مجدد ۸۰ درصد مبلغ کل تسهیلات طی کمتر از ۲۴ ساعت پس از تصفیه.

یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار زمین در خراسان رضوی سالانه زیر کشت ۸۳ نوع محصول می رود که ۹۰۰ هزار هکتار از این سطح مربوط به محصولات زراعی و ۳۰۰ هکتار آن باغ است.

بخش کشاورزی ۲۸ درصد اشتغال و ۳۰ درصد صادرات غیرنفتی خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha