جامعه بیش از هر زمان نیاز به آگاهی و دسترسی به اطلاعات دارد

یزد- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود.

به گزارش ایرنا "محمدرضا زارع" روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد افزود: این روز فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه ها به بیان حقایق می‌پردازند.

وی اظهار کرد: بی تردید تحقق «ایرانی قوی» در سال مهار تورم و رشد تولید، بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد و بهترین مسیر برای شفافیت و تعامل سازمان‌ها و نهادها با مردم، ارتباط مناسب و دوسویه با اصحاب رسانه خواهد بود.

زارع تصریح کرد: رسانه ها زبان گویا و چشم بینای مردم هستند و رسالت خبرنگاران بیان واقعیات موجود در جامعه است تا تصمیم گیران کشور بر اساس وقایع موجود تصمیم گیری کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از ایرنا یزد بخاطر انعکاس اخبار و اطلاعات این شرکت بر تعامل و ارتباط بیش تر تاکید کرد.

زارع تصریح کرد: رسالت، جایگاه، اهمیت و قدمت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا بر کسی پوشیده و پنهان نیست و رسانه ای اصیل، قدیمی، با ریشه و توانمند و دارای نیروهای متعهد و متخصص است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha