۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85193943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۷ هزار تن آرد در استان زنجان اختصاص یافت

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85193943
بیش از ۴۷ هزار تن آرد در استان زنجان اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۴۷ هزار و ۴۵۹ تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان طی چهار ماه اول سال جاری توزیع شده است.

ولی الله زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی است، افزود: آرد نوع یک، نوع ۲، نوع ۶، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین شده و به دست نانوایان و مردم زنجان رسیده است.

وی با بیان اینکه ۸۴۳ تن آرد خام روستایی در چهار ماهه اول سالجاری توزیع شده است، اظهار داشت: برای بیش از ۱۱۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: بیش از هشت هزار و ۳۸۷ تن آرد برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان تخصیص داده شده است، گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در ۲ بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.

زمانی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد تولید، توزیع و مصرف آرد یارانه ای واحدهای نانوایی به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha