دستگیری ۲۰ سارق در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری ۲۰ سارق در دورود، الیگودرز، رومشکان و خرم آباد با کشف ۲۵ فقره سرقت سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه هجدهم مردادماه است.

کشف ۱۰ فقره سرقت در دورود

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی دورود روز چهارشنبه گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد و ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی، ۹ سارق را طی ۴۸ساعت گذشته شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ"جمشید سیاه منصور " اظهار داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت ساختمان نیمه کاره، کش روزنی، طیور، منزل، کابل، معابر و اماکن، اماکن خصوصی، باغ و محتویات خودرو اعتراف کردند که اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.

دستگیری سارق کابل‌های برق و مخابرات در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس کلانتری ۱۲ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و پیگیری های مستمر، یک سارق را شناسایی و حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ "علی اسدالهی" اظهار داشت: متهم در تحقیقات انجام شده به چهار فقره سرقت مشاعات و کابل‌های مخابراتی سطح شهرستان اعتراف کرد و حاضر به جبران خسارت مالباختگان شد.

دستگیری سه سارق در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان گفت:ماموران انتظامی با اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان، موفق به دستگیری سه سارق شدند و متهمان در ادامه روند تحقیقات پلیس، به چهار فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "مصطفی تیموری" با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند اظهار داشت: از شهروندان درخواست می شود هشدارهای پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل با هفت فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی سرقت منازل در سطح شهر خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت که ماموران با اقدامات و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق منزل سابقه دار شدند و وی را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس و مواجه شدن با دلایل و مستندات به هفت فقره سرقت معترف شد و مالباختگان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم، نتیجه تعامل با شهروندان است گفت: حصول امنیت مطلوب، بدون مشارکت و همراهی مردم مقدور نیست بنابراین انتظار می رود شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha