۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85193957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در البرز پیش ثبت نام کردند

کرج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان البرز با اعلام آمار پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این استان گفت: ۳۷۷ نفر طی ۲ روز گذشته در این استان پیش ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مرتضی ولی پوری" روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرج افزود: از مجموع این تعداد ۲۱۶ نفر در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد و ۱۶۱ نفر نیز در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ و شهرستانهای تابعه، پیش ثبت نام خود را به انجام رساندند.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تمامی دلسوزان به نظام جمهوری اسلامی که احساس تکلیف و مسوولیت کرده و در فرایند پیش ثبت نام و صحنه انتخابات مشارکت و حضور پیدا کرده اند، بیان کرد: انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به ویژه نقش آفرینی مردم در بحث شایسته گزینی که جزو وظایف لاینفک مردم عزیز است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به دیدگاه های کارشناسان، صاحب نظر و اهل قلم افزود: هر میزان آراء به صندوق انتخابات راه می یابد به همان میزان پشتوانه امنیتی کشور تقویت می شود و قدرت چانه زنی مسوولان در رده های مختلف از وزرای داخلی و خارجی افزایش می یابد و در مباحث بین المللی نیز این مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شایسته گزینی و انتخاب اصلح مورد توجه مردم در انتخابات پیش رو باشد
ربیس ستاد انتخابات استان در ادامه سخنان خود بیان کرد: امیدوار هستیم با استقبال خوب نامزدها از آغاز فرآیند پیش ثبت نام ها تاکنون، در پای صندوق های رأی نیز حضور گسترده و قابل تحسینی داشته و شایسته گزینی و انتخاب اصلح را ملاک عمل خود قرار دهند.
ولی پوری ادامه داد: وظیفه ما مسئولان بویژه متولیان امر انتخابات این است که انتخاباتی درست، صحیح با رعایت انصاف و اصل بی طرفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید دارند مورد توجه باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را همه ما باید نصب العین عملکرد خود قرار دهیم.
وی خطاب به مدیران عضو شورای اداری شهرستان کرج گفت: بعنوان متولیان امور وظیفه داریم در قبال مردم خدمت صادقانه ای داشته باشیم، خدمت کنیم، ما مسئول هستیم که به مردم خدمات شایسته ای ارائه دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: دغدغه های مردم را باید بشنویم و نسبت به رفع مشکلات آنها چاره جویی کنیم.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی استاندار البرز و حضور در محلات ۶۶ گانه طرح قرارگاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از زمان مسوولیت استاندار دولت مردمی سیزدهم در استان البرز ، خدمات ارزنده ای در سطح استان صورت گرفته است بطوریکه استاندار البرز با حضور جهادی خود در بین مردم از تلاش و خدمت برای تحقق مطالبات مردمی دریغ نکرده است.
ربیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: مدیران شهرستان حضور در محلات کم برخوردار را با هدف پیگیری مشکلات مردم در مناطق را در دستور کار قرار دهند.
ولی پوری ادامه داد: سلسله نشست ها با گروه های سیاسی و جریان های انقلابی توسط فرمانداران، بخشداران و معاونان سیاسی اجرایی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله جهاد تبیین که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: همه گروه ها و جریانات سیاسی و انقلابی طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در میدان حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha