۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85193960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مدیران از ظرفیت خبرنگاران برای تعالی سازمان خود بهره ببرند

همدان- ایرنا- استاندار همدان خطاب به مدیران دستگاههای اداری و اجرایی استان توصیه کرد: از ظرفیت خبرنگاران که افرادی توانا، خوش ذوق و باهوش هستند برای تعالی سازمان خود بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار در استانداری همدان افزود: خبرنگاری حرفه‌ای بسیار پرمشقت و کم درآمد است و خبرنگاران افراد شریف و قانعی هستند.

وی ادامه داد: تعداد بیشماری خبرنگار جوان و خوش ذوق در همدان داریم که در گذشته سابقه نداشته و قابل تکرار هم نیست، که توصیه می کنم در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند یا ارتباط بیشتر و تنگاتنگی داشته باشند.

استاندار همدان به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد: زمینه فعالیت خبرنگاران را به عنوان همکار رسانه ای فراهم و با روی گشاده از خبرنگاران استقبال کنند.

وی افزود: استکبار جهانی با رسانه های خود درصدد سیاه‌نمایی از کشور ایران هستند و این لشکر اطلاع‌رسانی افسران خبری هستند که می‌توانند با هجمه خبری دشمنان مقابله کنند.

قاسمی فرزاد گفت: خبرنگاران مصالح و منافع ملی برایشان مهم است و در بحران آب نیز تلاش کردند همواره مصالح مردم را دنبال کنند.

وی یادآور شد: با وجود همه کمبودها و منابع مالی، تکمیل طرحهای نیمه تمام که از دهه های گذشته مانند انتقال آب از تالوار و بیمارستان نیمه کاره اکباتان انجام شد و هر روز نیز شاهد افتتاح طرحهای ورزشی در استان هستیم.

استاندار همدان تاکید کرد: در باره مسکن همدان سیاه‌نمایی شده است اما در عین حال اقدامات خوبی در حال اجراست و خبرنگاران می توانند خبرهای خوب را به مردم منتقل کرده و امیدآفرینی کنند.

وی درباره بسته حمایتی برای خبرنگاران که از سوی رئیس خانه مطبوعات پیشنهاد شد نیز گفت: با استفاده از امکانات وزارت ارشاد می‌توان بسته حمایتی برای خبرنگاران تهیه کرد.

در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در سخنانی گفت: 191 رسانه در همدان وجود دارد که 75 رسانه مکتوب و 116 رسانه مجازی هستند.

استاندار همدان: مدیران از ظرفیت خبرنگاران برای تعالی سازمان خود بهره ببرند

مسعود ویژه ادامه داد: 135 رسانه عمومی و 56 تخصصی هستند و 65 رسانه نیز سرپرستی رسانه های سراسر کشور را برعهده دارند.

وی ادامه داد: تعداد اعضای رسانه ای صندوق هنر 294 نفر است که 68 نفر از آنها از خدمات بیمه هم استفاده می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: امسال انتخابات را پیش روی داریم و دشمن درصدد ضربه زدن به کشور است و امیدواریم با تلاش رسانه های بتوانیم انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم.

وی از خبرنگاران خواست دومین کنگره شهدای همدان را که در آستانه برگزاری آن هستیم به لحاظ محتوایی بخوبی پوشش خبری دهند.

ویژه ثبت جهانی هگمتانه دارای دستاوردهای مادی و معنوی خوبی برای همدان دانست و از استاندار نیز خواست که درخواست که اشتراک روزنامه ها در ادارات افزایش پیدا کند و سهمیه دیگری برای ارائه تسهیلات به خبرنگاران درنظر گرفته شود و موانع قانونی تعاونی مسکن خبرنگاران نیز برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha