۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85193966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه اسوه بسیج در دزفول گشایش یافت

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85193966
نمایشگاه اسوه بسیج در دزفول گشایش یافت

دزفول-ایرنا- نمایشگاه اسوه بسیج با حضور ۳۰ پایگاه مقاومت بسیح در حسینیه ثارالله دزفول برپا شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز چهارشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه در حسینیه ثارالله دزفول گفت: جشنواره سراسری اسوه در سه سطح ناحیه ای، استانی و کشوری در راستای تحقق سند اعتلای بسیج، کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر پایگاه‌های بسیج در حال برگزاری است.
سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور افزود: در مرحله ناحیه‌ای ۳۰ پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر گزارش عملکرد یک ساله (سال ۱۴۰۱) خود را به نمایش گذاشته‌اند که ارزیابی می‌شوند و در نهایت از بین پایگاه‌های برادر و خواهر سه پایگاه که موفق به امتیاز لازم شوند به مرحله استانی راه خواهند یافت.
وی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۹مرداد از ساعت ۱۹در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول پذیرای بازدید همشهریان و علاقه‌مندان خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارکرد: از پایگاه‌های منتخب اسوه، عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه‌های مقاومت که با حمایت‌های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه اسوه بسیج سال گذشته در هر حوزه برگزار و فرصت برگزاری نمایشگاه شهرستانی نبود لذا امسال تلاش شد بخشی از فعالیت‌های بسیج را در قالب این نمایشگاه به نمایش بگذاریم و نشان دهیم بسیج در محله‌ها چه اقداماتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، اقتصادی و اجتماعی انجام داده است.

سرهنگ حکمت پور با تاکید بر اینکه خدمات بسیج برای مردم است اظهار امیدواری کرد مردم عملکرد نیروهای بسیج را احساس کنند.

وی از تلاش تک تک کارکنان بسیج قدردانی کرد و افزود: این گام در راستای محله محوری و گره گشایی مسوولان برداشته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌ها و رده های مقاومت بسیج است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha