۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85193974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست فرهنگیان در خصوص اجرای طرح رتبه بندی در حال بررسی است

اهواز- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرهنگیان در خصوص اجرای طرح رتبه بندی هم اکنون توسط هیات‌های تخصصی وزارت آموزش و پرورش در دست بررسی است که امیدواریم این بررسی‌ها دقیق و شفاف انجام شود تا حقی از معلمان ضایع نشود.

به گزارش ایرنا، سید محمد مولوی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اجرای قانون رتبه بندی در راستای ارتقاء شاخص‌های آموزشی و پرورشی نظام آموزشی تصویب شده و اجرای قانون رتبه بندی معلمان گامی مهم در راستای اجرای عدالت در پرداخت حقوق کارکنان آموزش و پرورش با سایر کارکنان دولت است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تغییرات مهمی در لایحه رتبه بندی که از سوی دولت به مجلس ارائه شد لحاظ گردیده ، ادامه داد: کمیسیون آموزش مجلس منافع همه‌ معلمان را در قانون رتبه بندی مد نظر قرار داد تا این قانون موجب رضایتمندی رده‌های مختلف آموزش و پرورش باشد.


وی با بیان اینکه حقوق و مزایای نیروهای سرایدارو خدمتگذار به دلیل مشمول نشدن در قانون رتبه بندی باید مورد توجه قرار گیرند ادامه داد: پیشنهادهای مختلفی به وزارت آموزش و پرورش از سوی کمیسیون آموزش مجلس شده تا معیشت این بخش از کارکنان آموزش و پرورش نیز بهبود یابد.

مولوی افزود: از وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم تا برای بهبود و افزایش حقوق نیروهای سرایدار و خدماتی نیز طرح و برنامه‌ای را ارائه دهد.

طرح رتبه بندی جامعه فرهنگیان به منظور بهبود شرایط درآمدی آن‌ها در دولت سیزدهم به سرانجام رسید اما معلم‌ها نسبت به نحوه اجرای این طرح درخواست‌ها و پیشنهاداتی دارند.

جامعه فرهنگی خوزستان ۷۶ هزار نفر است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha