۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85194007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار خانه ویلایی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در دهلران ساخته می شود

ایلام- ایرنا- فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن مردم است، گفت: سه هزار خانه ویلایی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در دهلران ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «لطیف صادقی» روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دهلران با تبریک روز خبرنگاربه اصحاب رسانه و قلم و فعالان رسانه ای در این شهرستان که با جدیت پیگیر مشکلات مردم هستند، اظهار کرد: خبرنگاران هم در بیان مشکلات مردم و هم در انعکاس خدمات دولت نقش آفرینی می کنند و این موجب تسریع در امور برای خدمت رسانی بیشتر است.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان، یادآور شد: دهلران بخاطر ظرفیت های آن و سوابق مردمانش در دوران هشت سال دفاع مقدس همواره نقشی برجسته در تاریخ کشور دارد و مردم این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار ویژه دهلران از اصحاب رسانه خواست در حوزه دفاع مقدس و تهیه گزارش و خبر در این زمینه بیش از پیش همت کنند و افزود: اصحاب رسانه در این حوزه مورد حمایت قرار می گیرند.

صادقی تصریح کرد: احداث باغ موزه دفاع مقدس در این شهرستان به جد در دستور کار قرار دارد و از متولیان امر درخواست می شود که به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی به خدمات و اقدامات دولت در این شهرستان متناسب با ظرفیت های آن اشاره کرد و افزود: پروژه های مهمی در این شهرستان همزمان با هفته دولت به بهره برداری و برخی پروژه ها نیز در دست اقدام بوده که منجر به توسعه شهرستان خواهند شد و دولت بخوبی در حوزه سرمایه گذاری در این شهرستان وارد شده است.

صادقی نهضت ملی مسکن را از خدمات ارزشمند دولت برشمرد و گفت: در این شهرستان زیرسازی و تسطیح ۴۳ هکتار زمین برای این منظور در دستور کار قرار دارد و ۵۰ هکتار دیگر نیز برای نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف شهر لحاظ شده و سه هزار قطعه زمین برای مسکن ملی بصورت ویلایی آماده داریم و طرح تفصیلی شهر نیز اصلاح شده است.

فرماندار ویژه دهلران به نهضت آسفالت در دهلران اشاره و خواستار افزایش بودجه برای عمران شهری در دهلران شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به عمران شهر دهلران از موضوعات مهم است که تلاش می شود در این زمینه هم تحولاتی ایجاد شود.

فرماندار ویژه دهلران به اربعین و خدمات مردم و مسئولان این شهرستان به زائران اشاره و افزود: دهلران یکی از پر ترددترین مسیرهای ارتباطی استان در ایام اربعین است، امسال بحث احداث سایت جدید اربعین در سطح ۳.۵ هکتار و در آینده نیز طراحی بوستان آن هم در دستور کار است که هم در اربعین و هم در ایام نوروز مورد استفاده قرار می گیرد.

صادقی گفت: امسال ۱۵۰میلیارد ریال در حوزه اربعین برای دهلران هزینه می شود که از استاندار محترم و معاونین قدردانی و خواستار توجه بیشتر به اعتبارات اربعین در این شهرستان هستیم.

فرماندار ویژه دهلران گفت: در مسیر دهلران به اندیمشک فعالیت های چهار بانده در دست اقدام است.

۳ هزار خانه ویلایی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در دهلران ساخته می شود

وی به مشکلات پتروشیمی و پیگیری و رایزنی مسئولان استانی و شهرستانی و بازدید چهار اکیپ از نهاد ریاست جمهوری از این مجموعه اشاره کرد و گفت: پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود و مسایل و مشکلات آن در حال پیگیری است.

رئیس شورای اداری دهلران نیز در این نشست اظهار کرد: با همکاری سپاه و آبفا با اعتبار مناسبی کار آبرسانی به روستاهای این شهرستان در دستور قرار دارد و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است و به تازگی با حفر یک حلقه چاه آب شرب با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط آبفا، مشکل افت فشار آب شرب در شهر دهلران مرتفع شد.

امام جمعه دهلران هم با تبریک روز خبرنگار گفت:خدمت مسئولان به مردم توفیقی است که نصیب آنها شده و باید قدردان این فرصت خدمت به مردم باشند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از نقش رسانه ها در بیان خدمات و انعکاس اخبار به افکار عمومی قدردانی و گفت:در آستانه ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی هستیم که جانانه ایستادگی کردند و همه قدردان آنها هستیم.

وی به اربعین و خدمت مردم شهرستان و بخش ها و مسئولان در فراهم کردن بستر برای خدمت به زائران اشاره و افزود: از تلاش مسئولان شهرستان و فرماندار ویژه شهرستان در ایجاد زیرساخت های سایت جدید اربعین هم قدردان می شود.

امام جمعه دهلران از مسئولان ستاد اربعین مرکز و استان خواستار توجه به بودجه های اربعین و ذکر نام دهلران بعنوان پرترددترین مسیر اربعین و حضور استان های معین در ایام اربعین در این شهرستان شد.

وی بر ضرورت استمرار نظارت بر بازار و توجه به ساخت و ساز مساجد در برخی محلات شهر تاکید و گفت: کارگروه ویژه برای اربعین و پیگیری موضوعات آن در شهرستان تشکیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران هم با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی گفت: بحث امید آفرینی و جهاد تبیین در همه حوزه ها و بویژه کارهای عمرانی و خدماتی مورد توجه اصحاب رسانه باشد.

سرهنگ علی مرغزاری بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها در اربعین اشاره و گفت: در هفته دولت انتظار است دولت دستاوردها و خدمات را بیان و مردم باید طعم شیرین خدمت را بچشند و دستگاه ها باید در بیان عملکردها و ایجاد رضایت مندی در مردم بیش از پیش همت کنند و صیانت از بیت المال هم مد نظر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha