۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85194017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴۶۹ میلیارد تومان تسهیلات بانک مسکن در زنجان تخصیص یافت

زنجان – ایرنا – معاون مدیریت شعب بانک مسکن زنجان از تخصیص پنج هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مهدی میرکاظم نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری، افزود: تاکنون از این تسهیلات اختصاصی، مبلغ سه هزار و ۵۵ میلیارد تومان بر حسب میزان پیشرفت طرح ها به حساب پیمانکاران پروژه های نهصت ملی مسکن در استان واریز شده است.

وی با بیان اینکه شمار متقاضیان تسهیلات مسکن در استان زنجان ۱۶ هزار و ۲۷۷ نفر است، اظهار کرد: تاکنون با ۱۵ هزار و ۹۱۴ نفر از متقاضیان برای پرداخت تسهیلات، قرارداد منعقد شده است.

معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان شمار پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان را ۷۶۴ مورد اعلام کرد و گفت: در مجموع این پروژه ها نزدیک ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

میرکاظم نژاد با بیان اینکه در سال جاری نیز روند تامین مالی پروژه ها به همان روال معمول ادامه می یابد، اظهار کرد: تامین مالی پروژه ها بر اساس پیشرفت فیزیکی آنها انجام می شود.

بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هم اکنون بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان در دست احداث است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha