۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85194108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سایت بازیافت زباله آزادشهر به اراضی شوره‌زار شمال گلستان منتقل می‌شود
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار آزادشهر از پایان یافتن طرح مطالعات و مکان‌یابی سایت جدید دپو و بازیافت زباله شرق گلستان در این شهرستان خبر داد و گفت: مکان جدید دفن و بازیافت زباله‌ها در اراضی کم بازده و شوره زار نواحی شمالی این استان انتخاب شده است.

سیدجواد کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد: سایت فعلی دپو و بازیافت زباله‌های شرق گلستان در آزادشهر از ۱۸ سال پیش به سبب جانمایی نادرست، مشکلاتی را برای محیط زیست و اهالی این شهرستان ایجاد کرده بود.

وی بابیان اینکه انتقال سایت زباله آزادشهر به مکانی دیگر از مطالبات به حق مردم و مسوولان این شهرستان از سال‌های گذشته بود، اضافه کرد: مدیران متولی در گذشته به این مطالبه و دغدغه مردمی کم توجهی کردند.

کریمی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی، مطالبه مردم آزادشهر برای انتقال سایت دپو و بازیافت زباله این شهرستان شنیده شد و برای پاسخ به آن اقدامات مورد نیاز آغاز شد.

سایت بازیافت زباله آزادشهر به اراضی شوره‌زار شمال گلستان منتقل می‌شود
بازدید سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست از سایت بازیافت زباله آزادشهر

فرماندار آزادشهر بیان داشت: بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نیز استاندار و برخی مدیران گلستان از سایت بازیافت این شهرستان در جهت پاسخ به مطالبه مردم انجام شد.

وی گفت: همه مدیرانی که از سایت پسماند زباله آزادشهر بازدید کردند، ضرورت انتقال آن به مکانی دیگر را یادآور شدند و براین اساس طرح مطالعات و مکان یابی جدید توسط یکی از مراکز آموزش عالی استان انجام شد.

کریمی افزود: با پایان یافتن طرح مطالعه و مکان یابی سایت جدید زباله‌های شرق گلستان در آزادشهر، مکان جدید در اراضی کم بازده و شوره زار نواحی شمالی این استان انتخاب و تایید شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون در مرحله واگذاری زمین به مدیریت پسماند گلستان برای فراهم کردن مقدمات کار و انتقال سایت بازیافت زباله آزادشهر به مکان جدید قرار داریم.

شهرستان آزادشهر افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha