پایبندی به اصول نظام و انقلاب مهمترین وظیفه امروز ما است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز مهمترین وظیفه همه ما برای تداوم راه شهدا و مکتب بلند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، پایبندی به اصول نظام اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام « صادق صالحی » روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم و بزرگداشت یاد و خاطره شهید «اکبر ملکشاهی»، افزود: شهدا جایگاه بسیار والایی در نزد پروردگار دارند و ارزش و فضیلت شهدا به قدری است که شهید مقام شفعت دارد و هر شهید می تواند شفیع هفت تا ۷۰ نفر نزد پروردگار متعال باشد.

وی اظهار کرد: شهید زمانی که به مقام شهادت نائل می شود و جان خود را در راه خداوند فدا می کند تمامی استعدادهایی که در وجود وی بوده به فعلیت رسیده و به اوج رشد و تعالی می رسد.

امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه اگر دشمن جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارد به برکت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی در بین مردم است، گفت: مهم ترین درسی که امروز ما باید از شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی بگیریم این است که باید بر آرمان ها و اصول اساسی نظام ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: پیروی از امام عصر(عج) و دفاع از حریم ولایت مهم ترین درسی است که ما باید از مدافعان و شهدای مدافع حرم بگیریم چون به برکت حضور همین شهدا است و همین شهدا به تاسی از حضرت زینب (س) مروجان و حافظان دین اسلام هستند که با فدا کردن جان خود به مقابله با کفر می پردازند.

آیین گرامیداشت سردار شهید اکبر ملکشاهی از نخستین شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) کرمانشاه امروز چهارشنبه با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در دفتر امام جمعه قصرشیرین برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «شهید اکبر ملکشاهی» آذرماه سال ۱۳۹۴ در سوریه و در درگیری با گروهک تکفیری - تروریستی داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید است و در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۱۵ شهید را تقدیم اسلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha