۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85194170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در حال ساخت است

زنجان - ایرنا -مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در این استان در حال ساخت قرار دارد که از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان واقع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر اسماعیلی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا زنجان به مناسبت روز خبرنگار، افزود: مسوولان استانی همت خود را برای تحویل تدریجی واحدهای نهضت ملی مسکن به کار گرفته اند.

این مسوول با بیان اینکه این اداره کل آماده تعامل بیشتر با خبرگزاری ایرناست، گفت: این دستگاه اجرایی با توجه به شرح وظایف خود، گروه های هدف زیادی دارد و برای آگاه بخشی و اطلاع رسانی به آنها از هیج تلاشی دریغ نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه آماری این اداره کل در بخش مسکن رقم بالایی را در بر می گیرد، اظهار داشت: اطلاع رسانی رسانه های گروهی در این بخش اهمیت زیادی دارد و قدردان زحمات آنها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف استان در حال ساخت است که دستگاه های خدمات رسان در این حوزه همکاری های خوب و نقش فعال و اثرگذاری دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: تداوم این همراهی به ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف منتهی شود.

به گفته اسماعیلی بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد که مابقی نیز طبق برنامه ریزی ها انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha