فیلم| انتقاد تلویحی سرمربی لیگ برتری از اجرای «عدالت بودجه‌ای» در فوتبال ایران

ساری- ایرنا- رسول خطیبی سرمربی تیم لیگ برتری پیکان تهران در حاشیه نشست خبری بازی با نساجی مازندران در قائمشهر با بیان این که، این تیم در فصل جدید با ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان بودجه بسته شده است به صورت تلویحی از نحوه اجرای «عدالت بودجه‌ای» در فوتبال ایران انتقاد کرد.

تیم نساجی مازندران امروز چهارشنبه در اولین بازی خود در لیگ برتر ایران در فصل جدید با خانه تکانی اساسی در ورزشگاه وطنی قائمشهر با بُرد در برابر پیکان تهران به دنبال جبران باخت های فصل قبل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نساجی مازندران با سابقه قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران در فصل قبل فوتبال ایران، روند خوب گذشته خود را نداشته و در سراشیبی افول قرار گرفت اما امسال نساج ها به این تیم امیدوارند و تنها به برد فکر می کند و در طرف مقابل پیکانی ها هم با سرمربی کار کشته خود یعنی رسول خطیبی همواره یکی از مدعیان در لیگ برتر و جام حذفی به شمار می رود و به طور حتم امروز برای برد به زمین بازی می روند.

سنگینی کفه ترازو در این بازی به دلیل آنکه نساج ها در ورزشگاه وطنی تماشاگران پرشور خود را در اختیار دارند به سمت زرشکی پوشان مازندران سنگینی می کنند و سید مهدی رحمتی امیدوار است که با کمک یار دوازدهم خود ناکامی های لیگ برتر و جام حذفی را امسال جبران کند.

بررسی پنج بازی رو در روی نساجی و پیکان نشان می دهد که کفه ترازو به نفع نساجی است و حتی آخرین برد بازیکنان شهر خسته به بازی با پیکان برمی گردد و در ۱۰ اردیبهشت امسال در جام حذفی نساجی سه بر صفر این تیم پایتخت نشین را از پیش رو برداشت و در مجموع در پنج بازی اخیر سهم نساجی از بردها ۲ پیروزی بوده و سه بازی هم مساوی شده و پیکان موفق به شکست نساج ها نشده است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha