ایرنا سمنان از مدیران‌ جهاد کشاورزی، نوسازی‌ مدارس و آبفا میزبانی کرد

سمنان - ایرنا - مدیران اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، شرکت آب و فاضلاب و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار با حضور در ایرنا با کارکنان این مجموعه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین قزوینیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، محمد طاهری مدیرعامل آب و فاضلاب و محمدرضا قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روز چهارشنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان حضور یافتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اذعان داشتند: خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان با نیروی انسانی توانمند سرآمد رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: سرعت، صحت و دقت ایرنا سمنان در انتشار خبرها ستودنی است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها با مطالبه‌گری نقشی مهم در توسعه و پیشرفت دارند و اگر روایت اول رخدادها مشکلات با رسانه‌های داخلی نباشد رسانه‌های معاند سوء استفاده خواهند کرد و خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان در مطالبه‌گری برای توسعه استان عملکرد مطلوب دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تاکید بر اینکه خبرها و اطلاع‌رسانی باید امیدبخش باشد، افزود: خبرنگاران بازوان اطلاع‌رسانی و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و مطالبه‌گری و انتشار خبرهای امیدآفرین لازمه پویایی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان ابراز کرد: عصر امروز عصر تکنولوژی و اطلاع‌رسانی است و رسانه‌ جریان‌ساز و هدایت‌کننده افکار در زمان حاضر است.

وی افزود: رعایت اصول خبری از مولفه‌های مهم در مورد وثوق بودن رسانه است و خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان عملکرد مطلوب با رعایت سرعت، صحت و دقت در انتشار خبرها دارد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان که سال ۱۳۷۷ همراه با دیپلمات‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران شهید شد، در تقویم رسمی کشور روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی نزدیک به ۹ دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بود و فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز به اواسط دهه ۵۰ بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا و طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شدگان در سامانه جامع رسانه‌های کشور در این استان کمتر از ۲۰۰ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha