۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 85194390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنگ بزرگ پی‌اس‌جی جلوی پای نیمار؛ رویای بازگشت به بارسا تَرک خورد

تهران- ایرنا- باشگاه‌ پاری‌سن‌ژرمن مبلغ رضایت‌نامه ستاره برزیلی این تیم که درخواست جدایی و بازگشت به بارسا را داده است، ۱۵۰ میلیون یورو اعلام کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، به نظر می‌رسید که پاری‌سن‌ژرمن دیگر آن تیم جذاب ستاره‌ها نیست. پس از آنکه کیلیان امباپه با این تیم پاریسی بر سر تمدید قرارداد دچار اختلاف شد، نیمار جونیور هم ساز رفتن کوک کرده است.

این بازیکن ۳۱ ساله به PSG اطلاع داده است که می‌خواهد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند و به بارسلونا برگردد؛ تیمی که در سال ۲۰۱۷ آن را ترک کرد و به تیم فرانسوی پیوست.

گفته می‌شود که این بازیکن برزیلی از زمانی که هواداران در ماه مه امسال مقابل خانه او تجمع اعتراضی برگزار کردند، در پی‌اس‌جی شرایط ناآرامی دارد.

پس از درخواست نیمار، روزنامه AS اسپانیا مدعی شده است که مسئولان پی‌اس‌جی به نیمار گفته‌‎اند رضایتنامه او را با مبلغی کمتر از ۱۵۰میلیون یورو صادر نمی‌کنند.

البته پاریسی‌ها آماده انتقال قرضی نیمار هستند تا دستمزد سالیانه او از صورت‌حسابشان حذف شود. انتقال قرضی می‌تواند خبر خوبی برای بارسا باشد تا دوباره این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرد.

اگر چه باشگاه‌های آمریکایی هم برای جذب نیمار دست به کار شده‌اند. در صورت جدایی امباپه و نیمار احتمالا شانس پی‌اس‌جی برای فتح حتی لیگ فرانسه هم تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

پاری‌سن‌ژرمن در شروع فصل جدید روز شنبه ۲۱ مرداد در خانه میزبان لوریان است.

اخبار مرتبط

  • نیمار در مسیر مسی؟

    نیمار در مسیر مسی؟

    تهران- ایرنا- رسانه‌های اسپانیایی از احتمال حضور مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ برتر آمریکا…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha