۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85194447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران نقش موثری در خدمات رسانی به زائران اربعین دارند

بیرجند ­­­­­­-­­­­­­­­­­­­­­ ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: اربعین حسینی بزرگترین اجتماع مذهبی جهان است و خیران نقش موثری در خدمات رسانی مطلوب به زائران امام حسین (ع) دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت شامگاه چهارشنبه در نشست با خیران عتبات عالیات افزود: گذشتن از مال گاهی سخت‌تر از جان افراد هست پس کار شما خیران بسیار ارزشمند است و نزد خداوند اجر فراوان دارد.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی دارای مردمی متدین و دوستدار اهل بیت است و سال گذشته در اربعین حسینی خوش درخشید، امیدواریم امسال هم در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین حسینی خوش بدرخشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی اوج پیوند عاشورا و ظهور امام عصر(عج) است که این اجتماع هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

خیران نقش موثری در خدمات رسانی به زائران اربعین دارند

وی افزود: در طول تاریخ هیچ کسی به اندازه امام حسین (ع) برای دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و جهان بینی خودو در مجموع برای عزت اسلام ناب هزینه پرداخت نکرده‌ و عزتی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از امام حسین گرفته است.

قناعت عنوان کرد: با تاسی از قیام عاشورا، انقلاب مردم ایران به پیروزی رسید و مسیر پر اقتدارش را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است گفت: اربعین اجتماع باشکوهی است که هرسال به صورت خودجوش و باشکوه برگزار می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا، دنیا را متعجب و متحیر کرده و امروز همه دنیا اعتراف دارد که این اجتماع، بزرگترین اجتماع شیعه و بزرگترین پذیرایی در کربلاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha