نایب رییس شورای اسلامی مشهد: خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند

مشهد- ایرنا- نایب رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد مقدس(دوره ششم) گفت: خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستند چرا که آنان می‌تواند با انتشار یک خبر باعث حل مشکلات مردم شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی رمضانی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با مسولان و خبرنگاران این حوزه افزود: خبرنگاران می‌توانند با قلم فرسایی در خصوص مسائل و مشکلات جامعه و راه کارهای حل آن، به ویژه مشکلات و کمبودهای روستاها و شهرستان‌ها به مسوولان تلنگر وارد کنند تا در رفع آن مشکلات عزم خود را جزم کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسولان از پاسخگویی و ارتباط با خبرنگاران واهمه دارند درحالیکه باید از ظرفیت اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای مردم در راستای شناسایی و حل مسایل موجود استفاده کنند گفت: اگر کمک‌ها و همفکری‌های رسانه‌ها با مسوولان نباشد مشکلات شناسایی و حل نخواهند شد بنابراین همفکری‌ها و کمک‌های رسانه با مسوولان می‌تواند راهگشای حل مشکلات باشد.

نایب رییس شورای اسلامی مشهد: خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند

نایب رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه اخبار باید به گونه‌ای تراز شود که مردم بهره‌وری خود را از آن خبر ببرند و در راستای کمک به آنان باشد نه آنکه به گونه‌ای باشد که فرد نسبت به جامعه و نظام بدبین شود، افزود: اگر ما بتوانیم در راستای حل مسایل جامعه در سال یک مشکل از مشکلات مردم را حل کنیم بهتر از آن است که ۱۰۰ کار را به طور همزمان برداشته و هیچ کدام را به سرانجام نرسانیم که این امر مهم کمک اصحاب رسانه را می‌طلبد.

وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) جزو خبرگزاری‌های خوب کشور است که فعالیت آن در راستای امید آفرینی هست و تا کنون در این حوزه به خوبی پای کار بوده است.

رمضانی با اشاره به کشتار دام مولد به عنوان یکی از مسائل و چالش‌های شهرستان مشهد بیان کرد: متاسفانه کشتار و ذبح دام مولد در کشتارگاه‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: در بخش رضویه قبلاً ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دام مولد وجود داشت اما اکنون با افزایش روند کشتار دام مولد میزان دام مولد در این بخش به کمتر از سه هزار دام کاهش یافته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد همچنین در حوزه گندمکاری، پنج برابر شدن قیمت کود و چندبرابر شدند هزینه داشت و برداشت گندم را از دیگر مشکلات موجود گندمکاران مشهد برشمرد و ادامه داد: در این شرایط نیز دولت گندم را کیلویی ۱۷ هزار تومان خریداری می‌کند در حالیکه استان‌های مرزی همان گندم را بسته‌بندی می‌کنند و در کشورهای همسایه کیلویی ۴۵ هزار تومان می‌فروشند و دولت باز همان گندم را از کشورهای همسایه وارد می‌کند.

نایب رییس شورای اسلامی مشهد: خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند


رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد(دوره ششم) نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران انتقال دهندگان و ثبت کنندگان اخبار و وقایع در طول تاریخ هستند.

حجت الاسلام سید شهاب الدین نوری افزود: واقعیت‌ها و سیره اهل بیت(ع) و نیز وقایع روز تاسوعا و عاشورا را در طول تاریخ خبرنگاران به ما منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: و اکنون شما خبرنگاران یاد و خاطره تمامی خدمتگزاران خالص و مخلص نظام جمهوری اسلامی ایران را به سمع و نظر مردم می‌رسانید تا در تاریخ ثبت شود. امیدواریم خداوند به همه توفیق دهد تا بتوانیم خدمتگزار خالص و پیرو ولایت و رهبری باشیم.

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و مُلک آباد، ۴۰۰ روستا و آبادی و حدود چهار میلیون نفر جمعیت دارد که ۳.۵ میلیون نفر از این جمعیت در کلانشهر مشهد سکونت دارند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha