پورعلی‌گنجی: امیدوارم زودتر پاداش قهرمانی را بدهند/ انگیزه‌ای برای بازی نداشتیم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای هواداران بازی می‌کنیم اما باید یک انگیزه‌ای باشد. امسال هم پاداشی نگرفتیم و امیدوارم مدیریت دست به دست هم دهند تا مشکلات را حل کنند.

به گزارش ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برتری پرسپولیس برابر آلومینیوم، اظهار داشت: خداراشکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم. حیف که هواداران کنار ما نیستند و انگیزه‌ای برای بازی کردن نیست و امیدوارم از این تصمیمی که گرفتند صرف نظر کنند و بتوانیم با هواداران خود بازی کنیم و ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برخورد میلاد فخرالدینی با او جدی بوده است، گفت: با او برخورد داشتم؛ اما خداراشکر مشکلی برایم پیش نیامد و آسیبی ندیدم. کار من تمارض کردن نیست و واقعا میلاد با من برخورد داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: کسانی مانند من که از وضعیت پرسپولیس خبر دارند می‌دانند که وضعیت از درون خوب نیست و امیدوارم به استقلال و پرسپولیس رسیدگی شود. از پارسال پاداشی دریافت نکردیم در صورتی که سه قهرمانی آوردیم.

وی ادامه داد: قهرمان شدن کار راحتی نیست و کلی زحمت و تلاش می‌خواهد. برای هواداران بازی می‌کنیم؛ اما باید یک انگیزه‌ای باشد. امسال هم پاداشی نگرفتیم و امیدوارم مدیریت دست به دست هم دهند تا مشکلات را حل کنند.

پورعلی گنجی در پاسخ به این پرسش که بازی در کنار حسین کنعانی زادگان برای او چطور بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس متکی به بازیکن نیست. همه اعضای تیم در کنار هم تیم خوبی را تشکیل می‌دهیم و بازیکنان خوبی هستیم. همه با کیفیت هستند و چه من بازی کنم و نکنم دوست دارم پرسپولیس ببرد. هرچند دوست دارم همیشه بازی کنم؛ اما اگر در زمین بودم یا نبودم آرزوی برد و موفقیت برای پرسپولیس و تمام بازیکنان تیم می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha