۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85194641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز اول نصب دوربین‌های ترافیکی کنترل سرعت در بروجرد آغاز شد

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: فاز اول پروژه نصب دوربین‌های ترافیکی کنترل سرعت و پلاک خوان در معابر سطح شهر بروجرد آغاز شد.

یحیی عیدی بیرانوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با پیگیری و همکاری فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، پلیس راهور، نیروی انتظامی و شرکت مخابرات در راستای رفاه شهروندان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: مجوز نصب این دوربین‌های ترافیکی پس از انجام فاز مطالعاتی و تحقیقات فنی، برای اجرا از شورای ترافیک استان اخذ شد.

عیدی بیرانوند بیان کرد: در فاز اول این پروژه که با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال صورت خواهد پذیرفت، در مدت ۶ ماه ۱۶ سامانه کنترل سرعت و پلاک‌خوان در معابر مهم و پرمخاطره شهر بروجرد نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: بلوار امام خمینی(ره), خیابان تختی، میدان شهدا، جاده کمربندی، بلوار شهید بروجردی از جمله معابری است که به این سامانه مجهز می‌شود.

شهردار بروجرد ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه‌ها و اتصال آن به درگاه آنلاین پلیس تخلفات رانندگی را به صورت آنی ثبت و مبلغ جریمه برای مالک خودرو پیامک می‌شود.

عیدی بیرانوند گفت: تصاویر این دوربین‌ها همچنین در امور نظارتی و امنیتی شهر به کار خواهد رفت و اطلاعات بسیار ارزشمندی در این راستا نیز رصد و پایش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha