۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۲۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85194661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو ارشد حماس: مساله فلسطین با چالش بی سابقه‌ای مواجه است

تهران- ایرنا- اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، گفت که مساله فلسطین با چالش بی سابقه‌ای مواجه است.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرانا، حمدان در گفت وگو با شبکه الاقصی افزود: در گفت وگوی دبیران کل گروه‌های فلسطینی در قاهره تاکید کردیم که به همه اشکال مقاومت توجه داریم و قابل قبول نیست که کسی مانع از هرشکل از مقاومت شود.

وی گفت: در نشست قاهره این درک وجود داشت که مساله فلسطین با چالش بی سابقه‌ای مواجه است و در سایه کابینه فاشیستی بنیامین نتانیاهو باید یک تصمیم واحد فلسطینی وجود داشته باشد.

این عضو ارشد جنبش حماس افزود که جنبش با غرور و افتخار به مقاومت در کرانه باختری می‌نگرد.

حمدان در پایان گفت: مسئولیت ملی ما، تقویت همه عوامل گسترش مقاومت در کرانه باختری است و هر کس از ورود سلاح به مقاومت در کرانه باختری جلوگیری کند، جنایتکار است.

در همین رابطه پیش تر هشت گروه فلسطینی در بیانیه مشترکی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته بودند تا بازداشت سیاسی فلسطینیان در کرانه باختری را متوقف کند.

تشکیلات خودگردان همچنان به جنایت‌های خود در بازداشت رهبران و اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

برخی از مبارزان فلسطینی مانند مراد ولید ملاشیه (۳۴ساله) و محمد ولید براهمه (۳۷ساله) از جنین علیرغم صدور حکم دادگاه مبنی بر آزادی فوری آنها همچنان در زندان به سر می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha