۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85194877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش دوباره صهیونیست‌های تندرو به مسجدالاقصی + فیلم

تهران-ایرنا- صهیونیست‌های غاصب صبح امروز (پنج شنبه) در ادامه تجاوزگری خود به مسجدالاقصی، به این مکان مقدس یورش برده و به آن هتک حرمت کردند.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، شماری از شهرک نشینان تندروی صهیونیست بار دیگر در اقدامی تحریک آمیز و متجاوزانه، صبح امروز با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف قدس در این باره اعلام کرد که صهیونیست‌های اشغالگر در این اقدام، آداب و رسوم دینی و مذهبی موسوم به آداب «تلمودی» را انجام دادند تا بدین ترتیب باعث تحریک و برافروختن خشم مردم فلسطین شوند.

در مقابل گروه‌های مختلف فلسطینی نیز در واکنش به این اقدام، خواستار حضور گسترده مردم در مسجدالاقصی و برگزاری باشکوه نماز صبح در این مکان مقدس در روز جمعه در چارچوب ناکام گذاشتن طرح صهیونیست‌ها برای یهودی سازی آن شدند.

شهرک نشینان صهیونیست هر از گاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندروی تل‌آویو به مسجدالاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

صهیونیستها به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین نیز چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha