۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85194908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس اتاق بازرگانی زنجان: رسانه و صنعت باید مکمل هم باشند

زنجان – ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: رسانه و بخش تولید و صنعت می‌توانند مکمل هم باشند و برای توسعه متقابل همکاری و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صمد یوسفی اصل روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا زنجان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه تعداد رسانه‌های فعال در حوزه اقتصاد در استان زنجان غیر قابل قبول است، اظهار کرد: در حوزه دیگری چون صنعت نیز شاهد این کمبود هستیم.

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده این حوزه مبحث مهم آموزش است، تصریح کرد: کمبود سواد رسانه‌ای در بین فعالان اقتصادی و سواد اقتصادی در بین فعالان رسانه‌ای یکی از نکات مهم در این حوزه است.

یوسفی اصل با بیان اینکه برای جبران این کمبود برگزاری دوره های آموزشی اقتصادی میان‌ مدت و کارگاه مد نظر قرار می گیرد، گفت: تربیت خبرنگار و فعال رسانه در حوزه اقتصاد یکی از برنامه هایی است که با همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دنبال خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی رسانه ها برای توسعه استان گام برداریم و زمینه رونق اقتصادی و اشتغالزایی را در استان بیشتر از گذشته فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha