مدیرکل راهداری استان اردبیل: خبرنگاران همراه و همیار راهداران هستند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در فرایند اطلاع‌رسانی به‌ویژه در شرایط جوی بحرانی ایفا می‌کنند و همراه و همیار بزرگی برای راهداران هستند.

به گزارش ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی بر اهمیت نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی جامعه و تبیین تلاش‌ها و خدمات دولت نقش مهمی در انسجام بخشی به جامعه دارند.

وی با یادآوری خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: سازمان راهداری در مقاطع مختلف سال وظیفه برقراری تردد امن و ایمن از راه‌های استان را برای شهروندان فراهم می‌کند و خبرنگاران و رسانه‌ها هم در جریان اطلاع‌رسانی به‌ویژه در ایام بحرانی کمک بسیار مهمی برای راهداران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: همه ساله در فصل زمستان راهداران در قالب راهداری زمستانی طی بازه زمانی چهار تا پنج ماه با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند و خوشبختانه در فصل زمستان سال گذشته شاهد سفرهای امن در راه‌های استان بودیم.

وثوقی اضافه کرد: در فصل بهار شاهد وقوع چندین فقره سیل بودیم که آسیب‌های سنگینی به ابنیه فنی راه‌های استان وارد کرد ، به طوری که تنها در راه‌های اصلی ۲ دهنه پل مهم در مسیرهای اردبیل - سرچم و گرمی - بیله‌سوار تخریب شد که با تلاش راهداران تردد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این مسیرها برقرار شد و عملیات مرمت و ساخت پل جدید در این مسیرها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد زیادی اابنیه فنی در راه‌های روستایی تخریب شده بود که از همان زمان وقوع سیل عملیات مرمت این ابنیه آغاز شد و تلاش می‌کنیم تا قبل از آغاز فصل سرما عملیات مرمت و بازسازی پل‌های تخریب شده به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: با توجه به شرایط جوی عوامل راهداری تقریبا در تمام طول سال درگیر نگهداری از وضعیت راه‌های استان هستند و امیدواریم با توجه به وعده مسئولان مرتبط کشوری، نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری استان اردبیل در کمترین زمان محقق شود.

وثوقی همچنین گفت: گذشته از حفظ و نگهداری راه‌های استان که مستلزم صرف هزینه‌های سنگینی است، در بخش راه‌های روستایی هم عملیات آسفالت و ارتقای کیفیت راه‌های استان همچنان با وجود کمبود منابع در دست اجراست و سال گذشته اقدامات مهمی در این بخش انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha