۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85194930
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین در لرستان آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ایمن سازی و به روزرسانی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در استان آغاز شده است و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مرتضی شیروانی روز پنجشنبه اظهار داشت: طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از۲۰ مرداد تا ۲۵ شهریورماه ادامه دارد و در این مدت ایمن و استانداردسازی مسیرها به روز رسانی می شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام کرده است افزود: نصب ۲۰ کیلومترنیوجرسی، ۵۰۰ کیلومترخط کشی، یکهزار و ۵۰۰ عدد استوانه وسرعتکاه، به روزرسانی سیستم روشنایی ۱۴۱ کیلومتر جاده و انجام شیار عرضی وطولی ۵۰کیلومتر در محورها از جمله اقدامات مهم در این راستا می باشد.

شیروانی بیان کرد: فعال نمودن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، فعالیت تیم های راه و ترابری، تعامل شهرستان ها در بکارگیری ماشین آلات راهداری، همکاری با سایر دستگاه های خدمت رسان در تامین زیرساخت ها، نگهداری مطلوب ماشین آلات به عنوان سرمایه سازمان و ساماندهی نیروی انسانی به منظور پشتیبانی مطلوب از تیم های اعزامی به مرز مهران نیز در این مدت انجام می شود.

به گفته وی مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای لرستان از نظر سیستمی و منابع انسانی برای پشتیبانی و رصد لحظه ای محورها آمادگی کامل دارد.

طول راه های لرستان هشت هزار کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha