ارزش پروژه های راهداری در مسیرهای منتهی به مرز مهران هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است

ایلام - ایرنا - رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: این سازمان از دهه فجر پارسال تاکنون بالغ بر هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش امانی روز پنجشنبه در جریان افتتاح پروژه های این سازمان در مرز مهران با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ساماندهی پایانه برکت جزو وظایف سازمان راهداری نبود و در حیطه مسوولیت سازمان شهرداری های کشور قرار داشت، ولی با توجه به اهمیت خدمات رسانی به زائران اربعین از وزیر کشور درخواست کردیم این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: پس از واگذاری آن به سازمان راهداری در اردیبهشت ماه پارسال، برنامه ریزی لازم انجام و محوطه سازی و آسفالت انجام گرفت، هم اکنون نیز ایجاد ساختمان رانندگان و مرکز پایش در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه افزایش تعداد چشمه های بهداشتی نیز صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: پایانه برکت به عنوان یک سالن انتظار برای خدمات رسانی به زائران پیش بینی شده است، نصب سایبان در سکوها نیز جزو برنامه های راهداری است تا زائران قبل از ورود به اتوبوس ها گرمای کمتری را احساس کنند.

امانی با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در مسیرهای منتهی به مرز مهران در حوزه راهداری یادآور شد: تنها از دهه فجر پارسال تاکنون هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها بطور مستمر و مداوم دنبال خواهند شد تا زیرساخت های مرز مهران به حداکثر نیاز ممکن برسند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پروژه های این سازمان در مهران یک هفته قبل از اربعین تکمیل و کارگاه ها جمع آوری شده تا زائران بدون مشکل تردد داشته باشند.

به گزارش ایرنا، امروز عملیات ۹۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ۶ دستگاه پل بزرگ و ویژه با اعتبار یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان به اتمام می رسد و تکمیل می شود.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش، برای بازدید از تونل‌های شماره ۱ و ۲ اربعین، بازدید از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام به مهران، بازدید از زیرساخت پایانه مرزی ایلام و حضور در نشست شورای تامین مسکن صبح امروز با استقبال مسوولان ایلام وارد این استان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha