۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85194984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنا رسانه‌ای امیدآفرین، حرفه‌ای و تاثیرگذار است+ فیلم

گرگان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی بیشترین نقش را در امیدآفرینی جامعه دارد و رسانه‌ای حرفه‌ای و تاثیرگذار استت.

عبدالجلال ایری روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار کرد: ایرنا در امر اطلاع‌رسانی اقدامات دولت و سایر قوا، که نتیجه آن امیدآفرینی در جامعه است، عملکرد خوب و قابل دفاعی دارد.

وی تصریح کرد: انعکاس درست و به موقع و صحیح اخبار می‌تواند امیدآفرینی در جامعه ایجاد کند که ایرنا این مسوولیت و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم که همگام با دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم و آحاد جامعه قرار دارد، اقدامات خوب و ارزشمندی از جمله اجرای طرح قانون رتبه‌بندی معلمان، قانون جهش تولید مسکن و تدوین راهکار روابط بین موجر و مستاجر در قالب طرح ساماندهی املاک و کنترل بازار، درگاه رسمی صدور مجوزها و موارد کلان دیگر کشور را از جنبه نظارتی و پشتیبانی انجام داده است.

ایری اضافه کرد: در حوزه استانی، لایروبی کانال‌های آشوراده و گرگان بر مبنای جنبه نظارتی مجلس و همراهی دولت از اقداماتی بود که توانست گلستان را از یک معضل و مشکل اساسی همچون پدیده گرد و غبار ناشی از خشک شدن خلیج گرگان، نجات دهد.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای روابط ایران و ترکمنستان از مسایلی بود که دولت و مجلس به خوبی در این حوزه ورود پیدا کرده و با تصویب نهایی، منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، توانستند استان را در مسیر ریل توسعه‌ای قرار دهند.

وی ادامه داد: این منطقه در زمینه صادرات و واردات که تاثیربسزایی در درآمدهای استان دارد، می‌تواند زمینه رشد و توسعه استان را فراهم آورد.

ایرانی بیان کرد: توجه به بهداشت و درمان استان با حضور و پیگیری و همراهی متولیان اصلی در دولت و مجلس از دیگر اقدامات مهم و اساسی بوده که توانست از سوی این مجلس در دولت سیزدهم انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha