توسعه فرهنگ در کردستان نیازمند تعامل رسانه‌ها است

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: توسعه و پیشرفت برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان نیازمند تعامل و همکاری رسانه‌ها است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر دریایی روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز سنندج اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری برنامه‌های مختلفی را برای سال جاری در دست دارد که نیازمند پوشش مطلوب رسانه‌ای است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات یکی از این برنامه‌ها است که فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی‌های رسانه‌های مختلف استان از جمله خبرگزاری ایرنا است چرا که بسیار از مردم آنچنان که باید با رسانه و خبر آشنایی ندارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی کردستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف واگذاری امور هنری به جوانان و با شعار "ایران دوست داشتنی" برگزار می شود و می تواند در رشد وتوسعه هنرهای تجسمی استان کردستان و کشور بسیار موثر واقع شود.

توسعه فرهنگ در کردستان نیازمند تعامل رسانه‌ها است

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: کارگاه های آموزشی جشنواره ۲ الی چهارم شهریور ماه و آیین پایانی نیز پنجم شهریور سال جاری در شهر سنندج برگزار می شود.

دریایی یاد آورشد: از رسانه ها انتظار می رود همانند سایر برنامه‌ها و رویدادها ما را در برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر این جشنواره یاری دهند به نحوی که بتوانیم سال آینده نیز میزبانی این جشنواره را بگیریم.

توسعه فرهنگ در کردستان نیازمند تعامل رسانه‌ها است

وی برگزاری کنگره شعر عاشورایی در قروه و جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را ۲ رویداد مهم دیگر در سال جاری اعلام کرد و گفت: این رویدادها می توانند نقش بسزایی در توسعه فرهنگ و هنر استان ایفا کنند بنابراین لازم است به نحو احسن پوشش داده شوند و در این زمینه نیازمند همکاری هرچه بیشتر رسانه‌ها هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha