خبرنگاران نقش مهمی در توسعه فرهنگ ورزش در جامعه دارند

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: خبرنگاران با قلم، فکر و دیدگاه خود، چراغ راه مدیران برای رفع مشکلات موجود و ارائه خدمات بهتر به مردم هستند و نقش مهمی در توسعه فرهنگ ورزش در جامعه دارند

به گزارش ایرنا، آمنه غلام ویسی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار کرد: از آنجایی که خبرنگاران ارتباط عمیق و گسترده ای با مردم دارند، راهنمایان بسیار خوبی برای مدیران دستگاه ها در زمینه رفع کم و کاستی ها هستند.

وی از خدمات دلسوزانه خبرنگاران استان کردستان تقدیر کرد و افزود: رسانه باید با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و به دور از غرض، در راستای آگاه سازی جامعه و کمک به مدیران قدم بردارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: رسالت خبرنگاری در دنیای مدرن رسالتی بسیار ارزشمند، ارزنده و کاملا مردم محور است چرا که دغدغه اصلی خبرنگاران جامعه و مردم هستند.

توجه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی

غلام ویسی در ادامه به فعالیت ها و برنامه های اداره کل ورزش وجوانان برای توسعه وزرش در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت برای این مهم به صورت ویژه تدوین شده است.

وی اضافه کرد: رویکرد ما توجه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی است و این برنامه با جدیت اجرایی خواهد شد.

خبرنگاران نقش مهمی در توسعه فرهنگ ورزش در جامعه دارند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه تیم داری و باشگاه داری وظیفه اداره کل نیست، افزود: با این وجود برای جذب حامی مالی از بین بخش خصوصی از جمله صنایع بزرگ و سرمایه گذاران برای کمک به توسعه اماکن وزرشی و قهرمانان تلاش می کنیم.

غلام ویسی به وجود استعدادهای ورزشی فراوان در استان و عدم امکان رشد آنان به دلیل نبود امکانات اشاره کرد و ادامه داد: از مشکلات اصلی ورزش استان کمبود زیرساخت های ورزشی است.

وی تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی را ۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: قرار است این طرح ها در طول سه سال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تکمیل شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، از افتتاح سالن ۱۲۰۰ نفری بانه در هفته دولت خبر داد و یادآور شد: احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان برای توسعه ورزش در این مناطق، در دستور کار است.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha