۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85195227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبودی در زمینه صدور گذرنامه ویژه اربعین وجود ندارد

سنندج- ایرنا- جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور گفت: با اجرای طرح های پیش بینی شده، گذرنامه ویژه اربعین به اندازه کافی موجود است و هموطنان از طریق سامانه "پلیس من" و یا به صورت حضوزی در پلیس گذرنامه، می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد شرفی روز پنجشنبه در بازدید از پایانه مرزی باشماق مریوان اظهار کرد: امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند، ضمن اینکه زائران سال گذشته به خوبی از مهمان نوازی استان یاد کرده اند و ما نیز قدردان بزرگی این مردم فهیم و با فرهنگ هستیم.

وی با بیان اینکه پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین در مرزهای کشور آمادگی کامل دارد، یادآور شد: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است و در این راه از هیج تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده است، بیان کرد: پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.

سردار شرفی افزود: مهمترین ماموریت انتظامی کشور در اربعین تامین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و پلیس برای تحقق آن با اقتدار در میدان است.

وی با اشاره به کنترل ترافیک در این ایام گفت: هدف اصلی ما پیشگیری و کاهش آسیب پذیری ناشی از تصادف و سوانح جاده ای است تا مسافران در صحت سلامت و امنیت به زیارت اعزام و به محل سکونت خود بازگردند.

سردار شرفی، پایش مرزی را یکی دیگر از ماموریت‌های مهم انتظامی دانست و ادامه داد: مرزبانان با اقتدار با جدیت این مهم را در دستور کار دارند.

مرز باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان واقع شده است.

مریوان در ۱۰۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha