تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس، در برابر گهرزمین سیرجان متوقف شد

بندرعباس - ایرنا- دیدار تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و گهرزمین سیرجان درقالب هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد که در پایان تیم هرمزگانی با تساوی یک بر یک مقابل حریف خود متوقف شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست که بازی خود را به مس سونگون واگذار کرده بودند، در این هفته به دنبال سه امتیاز خانگی بودند.

زردپوشان هرمزگانی بازی را هجومی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط علی جوذری به گل رسیدند.

۲ تیم در ادامه نیمه نخست می توانستند به گل برسند و حتی گهر زمین سیرجان یک پنالتی را از روی نقطه دوم پنالتی از دست داد تا بازی در ۲۰ دقیقه نیمه نخست یک بر صفر به سود پالایش نفت بندرعباس به پایان برسد.

نیمه دوم این تیم سیرجانی بود که از همان شروع حملات خود را روی دروازه پالایش نفت بندرعباس شدت داد و تیم هرمزگان برای حفظ تنها گل زده خود عقب بازی می کرد.

در چند حمله تیم گهر زمین سیرجان این سپهر محمدی دروازه بان تیم پالایش نفت بود که اجازه نمی داد تا توپ وارد دروازه اش شود.

در ادامه تیم سیرجانی روی به پاور پلی آورد و تنها یک دقیقه مانده بود به پایان بازی، گل مساوی را دریافت کرد.

امین شجاعی فر این گل را برای گهر زمین سیرجان به ثمر رساند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

برای تیم پالایش نفت بندرعباس، سپهر حیدری، محمد بنی اسدی، سروش احمدنیا، حسین رحیمی، مهرداد خانه داری، محمدحسین بازیار، علی جوذری، امیررضا خون جهان، امین مراد احمدی، محمد امین فارسی، سعید حاجیلری و ایمان هوا زاده با هدایت هادی بزوال بازی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha