نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی خواستار ورود افراد انقلابی در انتخابات مجلس شد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: همه افراد انقلابی، دلسوز و توانمند باید احساس تکلیف کرده و برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان از مدت ها پیش با بهره گیری از ابزار رسانه سعی در تزریق روحیه نا امیدی به جامعه دارند و نخبگان را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

وی افزود: این در حالی است که مجلس شورای اسلامی در راس امور است و نقش بسیار تاثیرگذاری در رفع مشکلات مردم دارد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دشمن به اهمیت مجلس در نظام اسلامی و نقش آن در توسعه کشور پی برده است و به همین دلیل سعی دارد مردم را نسبت به انتخابات آن بی تفاوت کند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمنان حتی شرایط برگزاری انتخابات را نیز سووال می برند این در حالی است انتخابات در کشور همواره در فضایی سالم و رقابتی با شرکت تمامی احزاب و گروه های سیاسی برگزار می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

نقش صنایع کوچک در اشتغالزایی خراسان شمالی

حجت الاسلام نوری با اشاره به نقش صنایع کوچک در اشتغالزایی استان، گفت: کارگاه‌های خُرد و صنایع کوچک نقش تاثیرگذاری در افزایش تولیدات صنعتی، توسعه و اشتغال در استان های محرومی همچون خراسان شمالی دارند.

وی افزود: کشاورزی از ظرفیت های اصلی خراسان شمالی است که با ایجاد صنایع کوچک و افزایش بهره وری در این حوزه می توانیم شاهد اشتغالزایی پایدار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: در این میان مسوولان نیز باید با صاحبان صنایع کوچک همکاری و تسهیلات لازم را در این خصوص پرداخت کنند.

امام جمعه بجنورد با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی گفت: سال ۸۵ صهیونیست ها با حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکا و کشورهای غربی می خواستند جریان حزب الله و مقاومت اسلامی را نابود کنند اما آرزوی شوم آنها به یاس بدل شد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دشمنان همه تجهیزات نظامی را در اختیار صهیونیست ها قرار دادند اما با حمایت های نظام جمهوری اسلامی و لطف خدا جریان مقاومت اسلامی پایدار ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha