ایرنا، خبرگزاری برتر در مازندران معرفی شد

ساری- ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در آیین روز خبرنگار براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی استانداری، بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رسانه و خبرگزاری برتر در مازندران معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین روز خبرنگار شامگاه پنجشنبه در مجتمع نیروی دریایی نوشهر با حضور سید محمود حسینی پور استاندار، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، احسان آهنگر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم نظر به تایید خانه مطبوعات، شورای اطلاع رسانی، استانداری، بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان خبرگزاری برتر استان معرفی شد.

همچنین در این آیین از احسان فضلی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا به پاس کسب رتبه های بین المللی در رشته عکاسی به عنوان عکاس برتر استان تجلیل و قدردانی شد.

استاندار مازندران در این آیین با بیان این که، اصحاب رسانه در مسیر ریل گذاری توسعه استان نقش بی بدیلی دارند گفت که از خبرگزاری ها و مطبوعات بزرگ توقع داریم با همدلی در کنار مسوولان برای ایجاد رونق اقتصادی این دیار بکوشند.

حسینی پور افزود: به نظر بنده خبرنگاران باید از حضرت زینب (س) در روایت گری واقعه عاشورا الگو برداری کنند چرا که ایشان به درستی این واقعه بزرگ را به گوش جهانیان رساندند.
وی خاطر نشان کرد: اگر در دفاع مقدس هم توفیقاتی داشتیم، نقش خبرنگاران در روایت گری عرصه عاشورایی آن مقطع زمانی در مرزهای کشور برجسته بود و مظلومیت مردم عزیز ایران در دفاع مقدس توسط خبرنگاران و رسانه ها منعکس شد و به گوش جهانیان رسید.
استاندار مازندران ادامه داد: در دهه های گذشته هم در عرصه های مختلف و در رویدادهای داخلی و بین المللی اگر توانستیم به خوبی از گردنه ها عبور کنیم و توفیقات زیادی کسب کنیم، نقش خبرنگاران برجسته بود و این قشر فرهیخته باتوجه به تعهدی که به مردم و ایران اسلامی دارند و داشتند، همواره می درخشند.
حسینی پور اضافه کرد: اصحاب رسانه در ادوار مختلف انقلاب اسلامی توانستند جایگاه ممتاز استان مازندران را تبیین کنند و چالش ها و عملکرد دولت ها به درستی از سوی خبرنگاران بیان شد.

ایرنا، خبرگزاری برتر در مازندران معرفی شد

ایرنا، خبرگزاری برتر در مازندران معرفی شد

ایرنا، خبرگزاری برتر در مازندران معرفی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha